Gå til innhold

EnJente med EnJente!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med den veiingen dere var på (da hs liksom forventet 300 gr opp...!!). Har fulgt med på historien din, for jeg opplevde noe av det samme som deg da snuppa var noen uker gammel. Håper det gikk bra med dere!

 

(Sinnsykt resultat du hadde med pumpa her om dagen, forresten! Imponerende!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg, lurer også:)

 

Synes du har vært superflink EnJente med EnJente!!

Skrevet

220 respektable g og veiefri til 6ukersen... Wey!

Skrevet

Ja da var dere jo informert =D Gikk over all forventing ! Igår var tuppa litt småspist, men idag har hun spist som bare det igjen ! Et mysterie dette å få barn for første gang hihi, men så langt er det utrolig spennende og moro ! ELSKER å være mamma !!!

 

Så søte dere er !!!

Skrevet

Supert! Nå blir det bare lettere og lettere fremover også :)

 

Du er en flott mor for barnet ditt med den innstillingen du har! Keep up the good work :)

Skrevet

Sukk jeg blir helt rørt over dere jeg ! Så søt du er soria moria og nurket! Tviler ikke et sekund på at du er en fantastisk mor !

 

Klemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...