soria moria og nurket Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hvordan gikk det med den veiingen dere var på (da hs liksom forventet 300 gr opp...!!). Har fulgt med på historien din, for jeg opplevde noe av det samme som deg da snuppa var noen uker gammel. Håper det gikk bra med dere! (Sinnsykt resultat du hadde med pumpa her om dagen, forresten! Imponerende!!)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Dytter denne jeg, lurer også Synes du har vært superflink EnJente med EnJente!!
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 220 respektable g og veiefri til 6ukersen... Wey!
Blomman Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 her er tråden hun la ut på fredag http://www.dinbaby.com/forum/thread/6495555
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Ja da var dere jo informert =D Gikk over all forventing ! Igår var tuppa litt småspist, men idag har hun spist som bare det igjen ! Et mysterie dette å få barn for første gang hihi, men så langt er det utrolig spennende og moro ! ELSKER å være mamma !!! Så søte dere er !!!
soria moria og nurket Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Supert! Nå blir det bare lettere og lettere fremover også Du er en flott mor for barnet ditt med den innstillingen du har! Keep up the good work
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Sukk jeg blir helt rørt over dere jeg ! Så søt du er soria moria og nurket! Tviler ikke et sekund på at du er en fantastisk mor ! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå