Sessa ruger igjen... Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hvilke symptomer har gutten din, som gjør at du tror det er reflux? Datteren min er veldig til å gulpe nemlig, og skriker en del i forbindelse med gulpingen. Har fått historien til Ma-79 og kan vel ikke si jeg tror hun har reflux etter å ha lest det. Like vel.... greit å høre med andre...
maisnupp+snuppa Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Han har hatt endel pustestopp og at det surkler mye i brystet hans. Barnelegen på Rikshospitalet mente det kunne være refluks, noe jeg ble overrasket over siden han veldig sjelden gulper. Men det kan visst være flere symptomer på refluks, men jeg vet ikke så mye m det. Gutten min legger også på seg litt lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå