Gå til innhold

dere har gjort i helgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært på matfestivalen på geilo i går..

bare sløva rundt og fikk masse smaks prøver! ;oD

på kvelden spilte vi masse BUZZ for første gang...

døds moro jo, hehe..... ;oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heii snuppa! :))

Vi har hatt besøk av svigermor fra Gol i helgen, så vi har koost oss masse :)

Skrevet

Rydda ut av enda flere pappesker, men nå er vi så iorden som vi kommer til å bli tror jeg! Godt å få bort alt av esker og mannskitt.

Ellers så har vi sløva!

Skrevet

I helgen har vi begynt å forberede oss på vinteren! Jeg har fått inn div blomsterpotter og raket litt, og gubben har båret og hugget ved!

Ser for meg myyye kos foran peisen i vinteren! (Selvom jeg egentlig ønsker meg varmepumpe! =))

Skrevet

på fredagen så sovnet jeg på sofen rett etter lillegutt var i seng hehe, på lørdag så dro vi en tur på senteret og koset oss.... og lillegutt sov hos mormor natt til søndag så mamma fikk dra ut en tur ;)

Skrevet

jeg har hatt besøk av lillebror i helgen. han har kjærlighetssorg stakkar:-( fikk lyst til å gråte en skvett sammen med han jeg.. han tok seg noen øler og fikk tømt sjela skikkelig, tror det hjalp litt:-)

dumme jenta som sårer broren min ja!!

Skrevet

må vel legge til at jeg prøvde å få i meg noen alkohyler jeg å, men så fikk jeg ikke pumpa ut noe melk, (dumme pumpa) og småen liker ikke mme, så da ble det bare brus på meg..

Skrevet

Jeg har hatt barnefri i helga, sendte gullungen til mormor og tok oss en fest! Trenger det innimellom!

Skrevet

No strekker eg vel begrepet "helg" litt langt, men vi har i alle fall vore ute og reist frå laurdag til i dag (onsdag) :o) Køyrde til Nesbyen laurdag kveld og vidare til Oslo søndag. Var med lillesøstera mi på avslutningsseremoni på tv-serien ho spelte inn i sommar. Så var det tilbake til Nesbyen søndag kveld. Traska 150 gongar rundt Nes Sentrum på mandag, og kasta vekk 360kr i Tropicana på Gol på tirsdag. Og i dag har vi køyrd heim att, med eit stopp på Voss på vegen.

Flott tur, og no har småen sovna heilt utmatta etter dagens strabaser. Så då var det straks duka for middag for dei voksne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...