Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er håpløs på slike ting,men har så lyst å lage en egen julekalender til lillegutt til jul,og skal jeg gjøre det så må jeg nesten starte nå snart. Vil gjerne ha en kalender som vi kan bruke flere ganger,og som nr 2 kan være med på når den tid kommer. Noen som har bilder av fine kalndre eller vet om noen hobby sider på nett som jeg kan titte på? Og evt. hvor få tak i stoff og hva slags stoff må til til kalendrer? Håper noen gidder svare da =)
**synne** Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Strie, klipp den til en segg, julesokk el.l... og så syr du en kant rundt så den ikke rakner. Så kan du klippe ut 24 hjerter feks, som du nummererer, og fester en ring i. Eller du bruker vanlig julemønstret stoff og lager en firkant, med 24 lommer på eller samme hjertene som forklart over. Kanskje det kan være noe? Trenger ikke bruke symaskin heller, bare vanlig nål og tråd. Og litt tålmodighet... Du bør ha stoffsaks når du klipper i stoff, det blir finere, og går fortere.. Men går greit med vanlig og altså, men etter jeg fikk stoffsaks går jeg ikke tilbake...
**synne** Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/6233745 Her er en liten link med tips til innhold.. så du spurte på skravle tidligere i dag... men da hadde jeg ikke tid til å svare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå