Gå til innhold

Vi er mål


Spaniella

Anbefalte innlegg

Lille Helle har kommet, detaljer kommer senere for det er så vanskelig å skrive på skjerm. Vi har det bra på barsel og barneavd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattis!! gratulerte deg på linken "min" også! ligger du på vest eller? jeg er på øst så bare å kom å hilse på om du er i form! pluggen har holdt meg våken i heele natt, så blir vel litt soving nå:) kate og linda kommer i ett tden om du og vil si hei! bim treff på føden,hehe

håper du og helle koser dere masse. gleder meg til å høre når og hvordan fødselen gikk osv!! (jg må si j begynner å få dreisen på tastaturet:)

 

uansett snakkes vi på treff etterhvert!!

masse klemmer fra nina og tom kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på vest til i morgen . Hvis du ser dette i kv og er våken, så stikk gjerne innom oss på 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jenta.

Blir koslig å se alle nye babyene på treff ettervert.

 

Masse lykke til og kos dere masse.

Håper amminga går bra

 

Klem fra Elisabeth og Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våken var jeg, men så jo seff ikke innlegget før nå. vi blir iallfall t onsdag. tom kristian raste jo fra 4780 til 4015 imorrest. men nå begynner melka å komme og han får tillegg,så d er godt. hvordan går d m dere da? formen osv? når du kommer hjem til tastaturet ditt må du gi oss en fødselshistorie da:)

nå har gullet sovnet igjen, så da må jeg vel utnytte d jeg og

lykke til m hjemreise osv!! snakkes på treff etterhvert

nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen!

 

Takk for hyggelige hilsener! (Og Nina; sorry, jeg rakk rett og slett ikke innom, for siste dagen ble knalltravel med pendling mellom barneavdelingen og barsel for å rekke ut før 12 etc etc).

 

Vi ble satt i gang torsdag 28/9 pga lite fostervann, 9 dager på overtid. Et halvt døgn med ekle pitocinrier og en uvirksom epidural syntes å endelig skulle gi resultater da mine egne rier tok over og jeg fikk ny epidural om kvelden. Imidlertid lå vesla med nesen i sky (occiput posterior) og fødselen stoppet opp helt på slutten med synkende fosterlyd. Det resulterte i et tanghelvete og ut kom en slapp, blek og stille baby. Skrekk!!! Men heldigvis ble alt håndtert veldig proft, og nå sitter vi hjemme med en fullstendig frisk, 4 dager gammel skjønnhet. Da kan man leve med noen sting her og der:)

 

Jeg blir nok ikke å se på treff den første uken, og kanskje ikke andre heller pga mye besøk fra Oslo og litt skranten form, men gleder meg til å se alle etter det.

 

P.S. Til dere som ikke har født: Epidural er knall når det virker. Og de delene av fødselen som det ikke var trøbbel med, var helt overkommelige. Og dette kommer fra meg med ganske uttalt fødselsangst og lav smerteterskel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...