Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 vil ikkke ha svar fra dr yppert el hva det er han heter, du er for useriøs... Jeg er pen og allt det der, men hvordan skal jeg og typen ha spennende sex...? Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å ha skikkelig lyst på meg... hmmm....Blir jentesex om ikke det skjer noe mer spennende i forholdet vårt slik at jeg ikke er utro iallefall...... han jobber en del og er sliten da.. men uansett, må ha tid til meg fordetom da... :/ Hva skal jeg gjøre? Please fortell meg!!!!
VViLDCHiLD Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Slutt å mas på dr. yppert. Jeg er sykelig sjalu, og han er MIN MIN MIN!!! So get lost woman!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Blir ikke to enkle VV seende ut som en W? Hvertfall et tips til nicktyven siden dere fucker opp hele siden her, du og han Ypperten din.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Se der ja... hold dryppert utenfor... Jeg vet hvorfor mannen din ikke vil ha sex jeg ja!!!!!! men du vil jo ikke høre på meg, så da holder jeg det for meg selv:-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Du vil ALDRI bli holdt utenfor med meg.....;-) Glad i deg vet du...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ok. JEG KLARER IKKE Å HOLDE KJEFT LENGRE!!!!!!!!!! Ta opp problemet med mannen din.... Han har sikkert et problem som går på selvfølelsen. Mannfolk trekker seg som regel unna problemet uten å ta tak i hva som er årsaken!! Det beste du gjør er å bygge opp selvtilliten, skryt av han, vis at han er en mann osv. Vær leken, utforskende, se hva han liker og for guds skyld..... si hva du liker eller hvordan du vil ha det... mannfolk må som regel ha det inn med teskje:-) lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 best du husker den regla der wildchild:-) Så slipper jeg å lirke det ut av deg........ For min del så går det vel automatisk og naturlig uten så mye forklaringer:-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Angående hvordan jeg vil ha det? Der er det ikke noe problem, jeg er et naturtalent... Det er du også, da blir det bra vet du... ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Det var det jeg regnet med at du var ja:-) Så da slipper vi egentlig mange dårlige unnskyldninger osv. som feks... "jeg er ikke vant til å ha sex på første daten" eller at jeg har aldri sex de første måndene når jeg treffer noen" eller at "kan du slå av lyset, så du slipper å se meg.... jeg er full av komplekser" Tror du er drømmedama mi:-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Det tror jeg også...;-) At jeg er drømmedama di ja... ;-) De unnskyldningene som står over har aldri blitt brukt av meg... Har jeg ikke sex med en så er det denne jeg bruker.. Nei, deg liker jeg ikke! That`s it... Så om jeg liker deg, noe jeg vet jeg gjør.... Ja, da er snøret i bånn allerede... *smask*
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 hehe.. du er utrolig rå:-) Jeg må avslutte nå. Blir et nytt intervju i morgen, så da må vel jeg se staselig ut, når fotografen skal prøve å ta noen respektive bilder av meg!!!!! jeg sender nattameldinga på mail til deg:-) glad i deg *smaaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 Så veldig glad i deg også vennen... *smaaaaaaask* I morgen er jeg hjemme!!!! Hehe jeg gleder meg som en unge!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå