ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Ikke bare babygrøt men som voksne kan spise..
3tettesmå Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Her er oppskrift på maisgrøt til voksne: http://www.aperitif.no/index.db2?id=67307&oppskriften=69995 Oppskrift på maisgrøt for baby: http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Mad_8/Mad.pdf (side 44)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Takk skal du ha!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå