Molait Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 NÅ sover gutten. Han våknet etter en god hvil rundt 14.00-14.30. Ja og dett var dett. Bare sovet max 15 min av gangen etter det, da på armen. Helt utslitt og frynsete i nerver og kropp og sjel ble det bestemt at vi måtte prøve å kjøre tur. Med vrengte oppvaskkluter av pupper og hyskrikende unge fikk vi etter mye om og men på lue og kjøredress og tjukke sokker. Frem med sete og teppe. Plassere barn i sete, inn med smokk som egentlig mest lå til pynt i munnviken så *poff* barnet sovet?! Hadde ikke rukket å spenne fast selen engang. Utrolig!! To stk. foreldre som på det tidspunktet holdt på å bite hodene av hverandre, så da på hverandre med et smil:) Han våknet såklart igjen , så da skulle det kjøres tur alikevel. Spenne fast, finne nøkkel, bære sete ned...barnet sover. Han sover enda (10 min siden) og vi krysser det som er av fingre og tær. Belastning på ditten og datten, i den stolen skal han få sove!! (skal løfte ham over senere da, men få sove rundt halvtimen først så han sovner ordentlig)
3tettesmå Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Hahaha... unnskyld jeg ler, men jeg kjenner meg SÅ igjen;-) Utrolig som vi styrer med den søvnen til de søte små....! Jeg håper dere fikk en god natts søvn:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå