Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg bare lurer på: Hadde du fått mensen etter den første fødselen tilbake da du ble gravid igjen? Ser at noen har blitt gravide igjen i løpet av de første seks mnd etter første fødsel. Hvordan merket du at du var gravid igjen?
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Fikk en gutt 3.9.05, og en jente 26.9.06, så er rimelig tette! Hadde ikke fått "vanlig" mens, men hatt en liten mensliknende blødning. Mistenkte graviditeten fordi jeg fikk halsbrann og stikninger i bekkenet, og en følelse av å være gravid...
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg fikk mensen etter 6 mnd. Siden vi gjerne ville ha to tette så var det bare å sette i gang. Jeg var så ivrig at jeg hadde kjøpt mange grav.tester.Testet alt for tidlig men dagen før neste mens skulle komme var det en pluss der Jeg hadde ingen symptomer de aller første dagene, men etter noen uker fikk jeg en overveldende trøtthet. Jeg strevde veldig med ikke å legge hendene i hodet på jobben fordi mitt aller høyeste ønske var å sove. Etter enda noen uker fikk jeg en lett kvalmhet også, men den gikk bort når jeg spiste litt. Ellers ingen symptomer. Andre gravditet var veldig lett for meg.
Mammarama=) Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg ble gravid et år etter jeg fikk første, og hadde ikke fått tilbake mensen da. Det føltes som om jeg ventet mensen, (stikkninger i magen) Å når mensen aldri kom fikk jeg "bange anelser" om at det var en annen grunn til stikkinger i magen.Tok da en test som var positiv=)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Fikk mensen etter 6 uker, og ble gravid. Ble 10 mnd mellom fødslene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå