Wopi Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg er alene med mitt barn annen hver uke. Jeg kan vel også si at jeg er LYKKELIG alene med mitt barn. Vi har hverandre, og ellers det vi trenger. Jeg og pappaen har et veldig godt samarbeid. Men her om dagen slo tanken meg: Det eneste jeg tidvis virkelig savner, er det å dele øyeblikkene med noen som bryr seg like mye som meg. Når hun danser av glede på stuegulvet, da savner jeg å ha en å ha blikkontakt med, som sier: DET er jenta vår - hun er flott! Og når hun får til noe hun har slitt med, og hjertet mitt svulmer av stolthet - DA savner jeg noen å dele stoltheten og gleden med. Jeg kan til en hver tid ringe pappaen, men han ER jo ikke her. Jeg savner bare de øyekastene vi pleide å ha til hverandre, i gamle dager - når vi var to... Bare et lite hjertesukk, en sen lørdagskveld. Hva savner andre aleneforeldre?
tonebf Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 jeg savner akuratt det samme som deg... den dagen min sønn begynte å gå så ringte jeg til mamma, ååååå nå går han.... hun deler alle mine gleder over tlf... men er så sårt at det ikke er en annen her med meg når han gjør alle disse nye tingene.... eller bare en som kan sitte og beundre lillegutt da han bader osv osv..... et lite hjertesukk på en søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå