Gå til innhold

Hoteller i Bangkok -

Anbefalte innlegg

Skrevet

bra beliggenhet og barnevennlig. Gjerne litt luksus:) Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd på Amari Watergate Hotel & Spa selv og synes det var veldig bra! Store rom som gjør det enkel med plass til reiseseng og de har et supert poolområde hvor man gjerne kan tilbringe en hel dag med jr. Se www.amari.com/watergate/

Like ved Pratunam market også...mye rimeligere en f.eks turistmarkedet i Patpong..

(...kjenner det rykker litt i asia-reisefoten nå ja...huff..)

Skrevet

Sofitel silom, lekre rom, bra beliggenhet! Vi fikk hjørnerom( med extra utsikt) begge ganger, mestenker det er pga vi reiste med gutt på 10 mnd.

Men det var jo super.

I desember skal vi bo på Majestc Grande, virker til å være en bra deal. Men har ikke vært der enda.

Bangkok har utrolig mange flotte hotell, jeg pleier å prøve noe nytt hver gang jeg er der!

Tips til bestillig: www.asiarooms.com enkelt og effektivt.

Annmeldelser av hotell, veldig bra side: www.tripadvisor.com Søk på Bangkok.

Kos dere!!

Skrevet

Hva betalte dere på Amari Watergate per natt? Bestillte dere over nett eller var det gjennom reisebyrå? Har vært flere turer i Bangkok og bodd på forskjellige hoteller. Neste gang kan jeg tenke meg Amari Watergate. Vi planlegger å ta pappa permen i Thailand neste år. Da reise vi med 2 små på 1 og 3,5år. Min mor "truer" med å være med, til min forargelse og min samboers glede. De går veldig godt overens og han ser for seg en bra barnevakt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Loopy,

Litt treg til å sjekke innlegget, men.... ;)

Jeg jobber i reisebransjen selv så fikk faktisk complimentary opphold på Amari Watergate når jeg bodde der. Prisen vi har der jeg bor ligger vel på en ca 340-350 per person per natt i dobbeltrom hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg vet at de er ganske strenge mht 2 barn på samme rom som voksne i Thailand pga nasjonale brannsikkerhetsregler, men hør evnt med hotellet direkte ang hvilken policy de har på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...