Gå til innhold

Kjenner jeg bare Margunn....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg jo at det bare er meg som ikke har noe liv på lørdagskvelden. Det står Reveenka på ørtogførti innlegg nedover her...

Hvilket minner meg om en historie venninnen min fortalte meg om sin mellomste datter. Hun satt på kjøkkenbenken og dinglet med bena, og skulle fortelle mammaen sin hvem hun ville be i ni-årsdagen sin. Hun begynte å ramse opp med godt mot, at Margunn måtte hvertfall komme(Det var bestevenninnen). Så tenkte hun seg om litt, og sa: Ja, Margunn må komme, og ...........Margunn. ...................hmmm, Margunn ................. kjenner jeg bare Margunn???

Hun hadde mange venninner, altså; det var bare det at hun ikke kom på dem - ellers hadde jo ikke dette vært noen morsom historie...

Både venninnen min og jeg ler lenge og hjertelig av denne hver gang vi tar den frem.

Så nå lurer jeg på, siden det bare er meg her: Kjenner jeg bare Margunn?

Hvor er dere!!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her!

Og så så jeg alter egoet til trollet poppet opp i en ny drakt;-)

Skrevet

Jeg er her, mannen min har låst fjernkontrollen på Discovery..

Og jeg er ikke så fan av motorsykkelbygging.

Skrevet

Er du ikke? Så rar du er da;-)))

Skrevet

Litt rar må man vel være når man sitter med pc`n i fanget på en lørdagskveld.

Skrevet

Du , den fjernkontrollen må du bare suge tak i! Motorsykkelbygging en lørdagskveld - nehei!!!

(Jeg blir alltid så tøff i trynet når jeg har tatt et glass vin....)

Skrevet

Altså, har svigermor på besøk, og hun og mannen min ser på "hjarte på rette staden"....................og her sitter da jeg!

Skrevet

Men det er jo litt hyggelig å være her inne også da.

Skrevet

Hi hi, for noen liv vi har jenter;-) Ler meg ihjel! Og jeg som var et oversosialt dyr for noen få år siden.......tralalalalala, får si tidene forandrer seg ja;-)

Skrevet

Når det ligger to små gutter og sover sin beste søvn, er det litt vrient å snike seg ut på party.

Ikke at behovet er der hver lørdag heller da.

Skrevet

Må logge meg ut nå, og være "litt" sosial før det er sengetid.

Ha en fin kveld/natt.

Skrevet

god natt, stikk innom igjen da vel, vi er ikke så gamle som vi gir uttrykk for.

Skrevet

Kom nettopp, jeg!! Later som jeg bretter tøy i stedet for å være sosial med kortspillerne...

Skrevet

Min tur i kveld, skjønner jeg... ;-) Har ikke vært her inne på noen dager og da må jeg jo bare lese meg opp på hva dere har bedrevet de siste dagene... Og så greier jeg jo ikke å la være og kommentere det meste da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...