Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Satt på tv2 isted og kom midt inni et program som het Deal or no deal - og det var skikkelig spennende!!! Noen som så det?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Nei har en mann som har låst fjernkontrollen på Discovery
Reveenka Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Vi har akkurat tørka vannet av parabolen, men her står NRK på som bakgrunnsstøy...
Karomamma Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Nope, ikke TV på i aften. Men jeg så traileren her om dagen. Driter egentlig i hvordan programmet er når programlederen er såpass....eh...flink!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 Ja, ikke ....eh....sant! Han klarte seg faktisk greit, for en gangs skyld;-)
Karomamma Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Sturla Berg Johannessen, mener jeg at det var. Hvis jeg kunne velge, ville jeg heller hatt Jon Almaas... Ikke storforlangende, så egentlig er jeg fornøyd med alt utenom Ivar Dyrhaug!!
Reveenka Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Håhå - Jon Almaas er en skikkelig kjekkas! Stemmer på ham, jeg også!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Sturla er gutten sin det.... Og så har han så ... eh artig latter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå