Gå til innhold

Deal or no deal!


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på tv2 isted og kom midt inni et program som het Deal or no deal - og det var skikkelig spennende!!! Noen som så det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har en mann som har låst fjernkontrollen på Discovery

Skrevet

Vi har akkurat tørka vannet av parabolen, men her står NRK på som bakgrunnsstøy...

Skrevet

Nope, ikke TV på i aften. Men jeg så traileren her om dagen. Driter egentlig i hvordan programmet er når programlederen er såpass....eh...flink!

Skrevet

Ja, ikke ....eh....sant! Han klarte seg faktisk greit, for en gangs skyld;-)

Skrevet

Sturla Berg Johannessen, mener jeg at det var. Hvis jeg kunne velge, ville jeg heller hatt Jon Almaas...

Ikke storforlangende, så egentlig er jeg fornøyd med alt utenom Ivar Dyrhaug!!

Skrevet

Håhå - Jon Almaas er en skikkelig kjekkas! Stemmer på ham, jeg også!

Skrevet

Sturla er gutten sin det.... Og så har han så ... eh artig latter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...