Gå til innhold

3 åring i begravelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oldemoren ble begravet i går og han var med i kirken. JEg hadde forklart på forhånd at hun var død og låm oppi kiste og skulle fly opp til h9immelen og bli en stjerne. (Veit ikke om det er riktig å si det, men synes det er edre at han får se henne blie senket i jorden og bare bli borte...)

Vel inne i kirken spør han om vi ikke kan åpne skattekista. hehehe. han forsto ikke at hun lå oppi der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, lille søte vennen. Du forresten... Hvor er du ifra? Var i begravelse igår jeg også skjønner du, så det hørtes så kjent ut...

Skrevet

Jeg har en niese på 8 år, og da hun var i sin første begravelse(5 år)

Sa hun: Tante, der var alle veldig triste og vi spiste sånne gode små brødskiver og mange kaker, så slik fikk hun feiret sin siste bursdag......

Skrevet

Så herlig sagt:o).

Det er godt å ha med barn i begravelse, med sitt syn på livet gjør de det hele litt lettere å bære.......................

Skrevet

Hehe, ja. Småbarn i begravelse kan være en begravelse. Da mi kjære bestemor sku begraves og vi sto der med tåra i øyan og så på kista hennes nede i det mørk triste hullet sa Rasmus (3) "pappa! tenk om alle menneskan her datt oppi det der svære hullet" hvorpå storebror Jonatan (5) svare litt oppgitt: "åh Rasmus, da må do jo skjønne at ho bestemor blir heilt flat" Da måtte æ bare smile :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...