rosa76 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Oldemoren ble begravet i går og han var med i kirken. JEg hadde forklart på forhånd at hun var død og låm oppi kiste og skulle fly opp til h9immelen og bli en stjerne. (Veit ikke om det er riktig å si det, men synes det er edre at han får se henne blie senket i jorden og bare bli borte...) Vel inne i kirken spør han om vi ikke kan åpne skattekista. hehehe. han forsto ikke at hun lå oppi der.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hehe, lille søte vennen. Du forresten... Hvor er du ifra? Var i begravelse igår jeg også skjønner du, så det hørtes så kjent ut...
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har en niese på 8 år, og da hun var i sin første begravelse(5 år) Sa hun: Tante, der var alle veldig triste og vi spiste sånne gode små brødskiver og mange kaker, så slik fikk hun feiret sin siste bursdag......
finetine Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Så herlig sagt:o). Det er godt å ha med barn i begravelse, med sitt syn på livet gjør de det hele litt lettere å bære.......................
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, ja. Småbarn i begravelse kan være en begravelse. Da mi kjære bestemor sku begraves og vi sto der med tåra i øyan og så på kista hennes nede i det mørk triste hullet sa Rasmus (3) "pappa! tenk om alle menneskan her datt oppi det der svære hullet" hvorpå storebror Jonatan (5) svare litt oppgitt: "åh Rasmus, da må do jo skjønne at ho bestemor blir heilt flat" Da måtte æ bare smile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå