Gå til innhold

Hvor mange pysjer har dere til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har babyer på 6-7-8 mnd?

Har 5 stk, og han tisser jo stadig gjennom om natta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TL har 6 nattdrakter,men nå har jeg kjøpt to nye.

Tisser ikke igjennom på natta lenger,men.. kjekt å ha mange :D

Skrevet

Har en 5-6 stykker. Greitt å ha litt så man slipper å vaske altfor ofte =0)

Skrevet

3...

ltt lite, men hun har snart bursdag og har ønsket nattiser til henne da! ;o)

Skrevet

Kun 2 i hver str. Men nå når det er så varmt bruker hun bare body+sokker

Skrevet

Jeg har tre,men nå når det begynner å bli kaldere,må jeg nok kjøpe noen fler...

Skrevet

Har 5 stk..slipper å vaske så ofte hvertfall..tisser aldri gjennom..

Skrevet

Bruker kun body, for han ligger i babaysafe.

Skrevet

2 stk fra Nøstebarn som byttes på. Har også noen i bomull, men brukes ikke nå....

Skrevet

Tror jeg har 20 stykker hun er snart 4 måneder. Kjøpt endel selv og fått mange. Kos å ha endel å bytte på med også om kveldene=0)

Skrevet

har vel ca 8 stk... tisser aldri igjennom lenger... men får ren pysj hver kveld..

men når snuppa tisset igjennom om natten gikk jeg over til en større bleiestr.... det hjalp..

Bare et lite tips=)

Skrevet

Celine er snart 5 mnd da, men vi har ca 9 stk pysjer.

Hun tisser ikke igjennom.

Skrevet

Har to pysjer frå Nøstebarn. Dei er deilige og varme. Ho tissar aldri gjennom men sparkar av seg dyna. Dei skal jo ikkje vaskast så ofte så det holder med to stk.

Skrevet

Dattern min har vel 4 men skal kjøpe fler nå som de blir brukt hver natt :)

Skrevet

Gutten min er straks året han har vel ca 10-12 nattdrakter kjet med mange:) Han bruker ikke og tisse igjennom heldigvis:)

Skrevet

Også 2 fra nøstebarn, stoorfornøyd. som sagt må ikke vaskes ofte og vet hun er varm selv om hun sparker av seg dynen

Skrevet

Ærlig talt... tuller dere???? Dere som sier dere har 8-10 nattdrakter??? Mener dere at alle passer nå, og brukes??

Tilde har 3 pysjer, hun, og det holder fint for oss. Hver pysj bruker hun vanligvis 2-3 netter før jeg skifter. Men det må jo sies at hun ikke gulper, og ikke tisser gjennom, da. Så da synes jeg ikke det er nødvendig med flere...

Hvorfor skal dere ha så mange pysjer??

Skrevet

jeg har mange og for min del er det for å slippe og vaske hele tiden og min får alltid rent tøy før hun legger seg uansett om den egentlig er ren etter 1 gang.

Skrevet

Heidi er så varm av seg, så hun sover kun i body - selv om det er ganske kjølig på rommet hennes...

Skrevet

Jenta mi er 5 mnd + 1 veke, har kun 3 stk til ho, og til no holder det. Vi vasker kler 1-2 ganger i veka, så ingen problem, men hender vi kun let ho ligge i body, om det er varmt i været, blir vel kaldere etter kvart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...