Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 går dere ofte og skjekker om alt er bra?? Føler ikke jeg har helt roa i meg når han ligger oppe og sover... men han sover jo nesten hele natta igjennom, og jeg våkner jo kun når han våkner da... hva er vanlig egentlig??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 oh jess!! Sjekker til han sikkert altfor ofte! Er redd for krybbedød jeg da... Sjekker fremdeles til femåringen på natta...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 når vi legger han, mellom 20 -22 på kvelden bruke vi bare å se til han før vi sjøl legger oss, å så igjen når han vokner på natta. e ikke redd for krybbedød å kan heller ikke gå å tenke sånn, blir jo bare rar i hode da tilslutt
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2006 tror kanskje jeg blir litt rar i hodet med dette krybbedødgreiene... men er jo bare så utolig redd for gullet mitt!!! har jo allt på min side da..røyker ikke, godt utlufta rom, sover på ryggen...men alikevel.. frykten sitter der!! hadde vært utrolig deilig å bare slappe av med en film når han endelig har sovna.. hadde vært deilig!
mamma til<3<3 Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Samme her..må bare sjekke.Noen ganger sover han så stille at jeg må dulte litt bort i han bare for å se at det er liv i han.Får lissom ikke helt roen jeg heller.Men det går vel over kanskje...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg har faktisk på babycallen, jeg. Selvom vi er i samme etg. to rom unna. Men jeg har en refluksbaby, og etter episoder med pustestopp, har jeg nok blitt ekstra påpasselig og beskyttende.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Sjekker til han noen ganger,men prøver å ikke sjekke for ofte.. Gutten min kan fort bli litt grinete da,er veldig følsom sånn sett (merker når jeg står å ser på han nå han sover) Heldigvis så kommer han med noen små gryntelyder i søvne og da vet jeg jo at alt er bra med han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå