Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Ingen over, ingen ved siden, dere leder rått over meg, i min ensomme majestet.....klæddær ikke med klatten VET DU!!! Tjihiiiiiiiiiiiiiiiii.............................................................................
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 På lista mener du? Hvis du slutter å signere med så mange forskjellige nick så kommer du nok myyyyye høyere opp... Ja kanskje til topps!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå