Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Skrev et annet innlegg om hvor dårlig hun spiste i går og i dag, nå bekymrer jeg meg mer og mer. Hun spiser litt bare så utrolig lite av gangen. tømmer ikke brystene ordentlig.....bør man uroe seg eller kan det bare være en periode ? roer seg med sutta
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 kanskje viktig å si at hun jo spiser, men tømmer bare ikke brystet, og gråter når jeg legger henne til brystet, med en gang jeg tar henne bort roer hun seg !
AE84 Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 men er hun mett?? da bør jo alt være bra, det kan jo være du bare har mye melk og at hun ikke trenger alt akkuratt nå for tiden!!??!! er du beskymret lenge, bør du snakke me helsestasjonen!! lykke til!
Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Takk for svar, jeg skulle faktisk akkurat til å legge til at jeg i det siste har fått mye mer melk og muligens kan det jo være at hun trenger kortere tid på samme måltid. Hun spiser i ca 10 min, mot før 15-20 min ! Er dette for kort tid ? Jeg er ikke hysterisk eller noe, men reagerer bare litt på at hun har spist mindre/kortere igår og idag.
*Minnie Mus* Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 når du ammer vet du jo heller ikke nøyaktig hvor mye hun får i seg. Kan du ikke kontroll veie henne noen ganger, så ser du hvor mye hun tar? 10 min er absolutt nok til å ta det de vil ha. Mamma ammet søsteren min kun 5 min på hver pupp, og hun ble da mett av det!!
snull Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg tipper hun er mett! Her skjer akkurat det samme...,hun har de siste ukene bare spist i 4-5 minutter før hun begynner å tøve...og vrir seg unna. Hvis jeg prøver å få henne til å spise mer da, gulper hun det opp igjen etterpå. Så her er måltidene gått fra å vare 25-30 minutter til å vare 5 min!!! Hvis du har fått mere melk, er det ikke sikkert jenta di klarer å tømme brystet hver gang...,men så lenge hun er fornøyd så bør du ikke bekymre deg. Stol på at hun sier ifra når hun er sulten
Blomman Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Hun har nok blitt effektiv i spisingen sin nå skjønner du - 10 min er som regel mer enn nok når de fornøyde etter den tiden - noen er til og med enda raskere. Slapp av - så lenge hun er fornøyd er alt vel vettu - hun har sikkert bare økt n stund og så nå har det roet seg. På 6 ukers kontr ser du at alt er som det skal
Gjest Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Ja tenker det jeg også nå, hun spiser jo iallefall, og nå nettopp brukte hun ca 15 min igjen, med en liten rapepause da + hun har mer enn nok tisse/bæsjebleier Egentlig greit at hun er mer effektiv, skader jo ikke hehe.. ! Takk for svar og hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå