Gå til innhold

Bli med og danse litt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn så kribler det i dansefoten idag! Har bare så utrolig lyst til å danse litt......Går jo alltids an å dra ned persiennene og svinge seg litt på stuegulvet - tror kanskje jeg gjør det jeg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jeg blir med. Samboern min er en håpløs dansepartner, greier nesten ikke en "tryckare" en gang.

Tenkte at vi skulle ta en svingkurs snart.

Skrevet

Ha ha!!! Samboeren min er gammel fotballspiller og stiv som en stokk, men synes selv at han egentlig er ganske flink:-) Ha ha ha....men det er han altså ikke!!

Skrevet

Nei min... han er ute å "går" på dansegulvet... Går ikke opp der forren promillen er ganske stor... 0 tro på seg selv, ja.... Men han blir med på svingkurs har han sagt:-)

tå trå ned, tå trå ned, tilbake frem:-)

Skrevet

Min spør nå (etter forrige ukes Kom skal vi danse) om vi skal danse ChaChaCha eller ChaCha.....Proffene sier nemlig bare ChaCha!!! He he....jaja sier nå jeg...

Skrevet

Slå deg løs:-))) Gubben er med, det er det viktigste:-))

Skrevet

Sant nok;-))

Skrevet

Må jo le litt også da, for jeg har nemlig gått på både swingkurs og salsa med gubben, men det var jo exgubben da! Husker at vi syntes det var så dumt at vi måtte bytte partner hele tiden, på begge kursene, men ser jo nå at vi egentlig burde byttet enda oftere......ikke akkurat ex`n jeg danser mest med for tiden;-))

Skrevet

Drømmer om å få med sambo på salsakurs.... Men det ser ut for å forbli en drøm ;-)

Skrevet

He..he.. jeg har også gått på swingkurs og lært å bytte partner... fikk nesten ikke gjort noe annet! Kanskje det er derav uttrykket partner-swinging kommer av.....

Har dere forresten prøvd linedance? Kjempefin måte å få trestokk-partner`n sin til å synes det er gøy med dans!! Min ble kjempeflink etter kort tid. Har prøvd Salsa og jeg!! Gikk alene på kurs som helsestudioet hadde gratis... Etter tre kvelder var det ikke folk igjen så jeg måtte pent gi meg jeg og.

Skrevet

Ha ha ha!!!

Tenkte jeg skulle melde ham på Riverdance jeg:-)

Skrevet

Jeg har vederlagsfritt til utlån en stykk mann med dansefot. Spesialitet swing, men han kan også med fordel benyttes i andre standarddanser som slowfox, foxtrot og tryckare. Etter kun minimal opplæring vil han kunne beherske det meste av rytmiske bevegelser.

Mens jeg helst vil sitte i baren og kule'n.....

Skrevet

Takk og takk! Må bare trene opp kondisen først, for sist jeg møtte en sånn fyr, så måtte jeg kaste inn håndkleet og han sleit ut 5 stykker av oss, og var sikkert 60!!! Det var skikkelig flaut for ungpiene det:-)

Skrevet

Denne danseløven er bare 44. Men kondisen hans er på topp, så det er bare å trene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...