Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 hei, jeg har veldig lyst og gift meg i fremtiden, er forlovet med verdens herligste gutt =) men tingen er at han ikkje vil gift seg, einaste grunnen til skilsmisse det sier han..... har tenkt og fri til han på 3 årsdagen vår =) er ikkje teit at vi kvinner frir nei??
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Jeg synes det er like fint uansett hvem som frir! ) Men mange mannfolk føler nok at de da blir frarøvet manndommen sin på ett vis...! Men de har jo ikke fridd selv da... Go figure....;o) En annen ting jeg tenkte litt på var hvorfor du ønsker å fri når forloveden din har sagt at han ikke ønsker å gifte seg? Legger du ikke litt opp til å bli skuffet da? Ikke vondt ment...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Dere er forlovet? Men skal ikke gifte dere? Er man ikke forlovet nettopp fordi at man skal gifte seg?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 treng jo ikke og gofte seg for at du er forlovet da vettu..... jeg er forlovet og ikke gift, har vært det i mange år, og vi har det kjempe fint uten og være gift
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Når man frir, så spør man jo om man vil gifte seg. Det er jo et løfte om at ekteskap skal inngås. Man er forlovet i tiden frem til man skal gifte seg. Det er det jeg legger i en forlovelse. Så hva sa han da dere forlovet dere da? Jeg mener siden dere er forlovet men ikke skal gifte dere?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 HELT enig! Han sa sikkert "vil du forlove deg med meg"? he he! Snodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå