Gå til innhold

samboeren min vil ikkje gift seg sier han....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har veldig lyst og gift meg i fremtiden, er forlovet med verdens herligste gutt =)

men tingen er at han ikkje vil gift seg, einaste grunnen til skilsmisse det sier han.....

har tenkt og fri til han på 3 årsdagen vår =) er ikkje teit at vi kvinner frir nei??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er like fint uansett hvem som frir! :o) Men mange mannfolk føler nok at de da blir frarøvet manndommen sin på ett vis...! Men de har jo ikke fridd selv da... Go figure....;o) En annen ting jeg tenkte litt på var hvorfor du ønsker å fri når forloveden din har sagt at han ikke ønsker å gifte seg? Legger du ikke litt opp til å bli skuffet da? Ikke vondt ment...

Skrevet

Dere er forlovet? Men skal ikke gifte dere?

Er man ikke forlovet nettopp fordi at man skal gifte seg?

Skrevet

treng jo ikke og gofte seg for at du er forlovet da vettu.....

jeg er forlovet og ikke gift, har vært det i mange år, og vi har det kjempe fint uten og være gift

Skrevet

Når man frir, så spør man jo om man vil gifte seg. Det er jo et løfte om at ekteskap skal inngås. Man er forlovet i tiden frem til man skal gifte seg. Det er det jeg legger i en forlovelse.

Så hva sa han da dere forlovet dere da? Jeg mener siden dere er forlovet men ikke skal gifte dere?

Skrevet

HELT enig!

Han sa sikkert "vil du forlove deg med meg"? he he!

Snodig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...