Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man spise fårikål, uten å spise kålen, når man ammer? Man skal jo ikke spise kål, med tanke på babyens mage...får luft vil jeg anta?!

Skal i middagsbesøk i morgen, og lurte på om jeg må nøye meg med poteter eller om jeg kan spise kjøttet, selv om det er kokt sammen med kålen... Vil nødig ha en skrikende baby som har vondt i magen!!!

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kan spise kjøttet ja. Kommer gjerne ann på hvor følsom barnet er. Ikke alle som reagerer da...

Skrevet

Jeg spiste kjøtt og kraft, men lot være å spise (den super gode) kålen! Det gikk fin-fint! Merket ingen luftsmerter på frøkna! Neste år skal jeg spise fårikål til det tyter ut av ørene mine, for det blir liksom ikke helt det samme retten uten kålen.

Skrevet

takk for svar!!! så det gikk greit å spise litt kraft og ja? lite tørt med bare kjøtt og potet liksom :)

Skrevet

Det har jo noe å si med mengden kål du får i deg vil jeg tro. Hs sier at hvis du får luft i magen av det selv, så er det en fin pekepinn på om babyen reagerer. Tror ikke du ville merket noe om du fikk i deg litt kål og derfor ikke noe farlig med kraft. Juhuu!! Fårikål er digg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...