Sessa ruger igjen... Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Er det noen andre en meg som blir pisse redd av den reklamen? Synes den ungen ser så skummel ut når den ligger i senga med lukkede øyne og så plutselig står den i senga - lys våken med svære øyne! Grøss... Mannen min ler av meg, og jeg må jo le litt av meg selv også, men jeg synes faktisk den er skummel!
It's all about me Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Første gangen jeg så den hadde jeg akkurat slokket lyset i stua og skulle til å ta tv'n før jeg la meg. Jeg svarger på at hjertet hoppet over noen slag, var verre en den verste skrekkfilmen det der, he he. Måtte tvinge meg til å se på den dagen etter for å komme over skrekken *ler meg ihjel*
maisnupp+snuppa Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Jeg og!! Samboeren min holdt på å le seg ihjel. Tenkte på skrekkfilmen om de ekle dukkene jeg. Må jo le litt av meg selv jeg og. Morsomt å høre at andre reagerer likt
MintCondition Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ja, æææææ! Den er SKUMMEL! :-o!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 æsj har ikke fått sett den enda
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 jeg skvatt himmel høøøyt første gangen jeg så den!!!! trodde det var en reklame på krybbedød elle no....
prince and princess brud060609 Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 den syns jeg var kul jeg gud og jeg lo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå