Gå til innhold

For et tempo da jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyldes det det dårlige været?

Jeg og ungene har hatt Frognerparken for oss selv i dag, vi - kan det ha vært alt regnet som var årsaken tro....

Jeg fikk MASSE kjeft fordi det regna sånn, "og du VILLE at vi skulle bli våte i dag, du mamma! Hvorfor BA du oss ikke ta på gummistøvler?! og så videre og så videre. Men alt var glemt da vi endelig ko til høydepunktet: mating av gakkgakker og spurver, og jaging av måker og duer!

Så nå har jeg en diger pose vått tøy som skal vaskes, det er fint å ha litt å kose meg med utover lørdagskvelden c",)!

Jeg skal vel finne på litt annet å kose meg med også, tenker jeg.....c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de vært våte i svømmehallen. Nå er de kjempesultne.. så tror jeg må slite meg fra dib og lage istand taco. Kvellens a la carte=)

Skrevet

Taco er namnam! det hadde vi i går! I dag ble det grøt til tidlig middag, og nå orker vi ikke mer mat, nå har vi tenkt å stappe i oss snop, snacks og god drikke av ymse slag.

Og siden det regner kattunger, virker ikke parabolen så da blir det en dvd eller video - og DIBBING c",)!

Skrevet

Og jeg skal spise litt nå:-) Sambo krever at vi spiser sammen til og med - hørt sånt da!

...kanskje ikke for mye forlangt på en lørdagskveld? Og det blir jo ikke mye dansing av å sitte på rumpa foran pc`en heller da:-)

Skrevet

Har dere fått danset noe ennå? Skulle ønske gubben min kunne vært en danseløve; jeg syns nemlig det er fryktelig moro å danse. Men nå har vi vært sammen i snart åtte år, og vi har danset èn gang - og da var promillen(hans) betydelig............... Åååå, nå fikk jeg lyst til å danse jeg også. Kan vi ikke ha et treff med både rødvin og dans da? En skikkelig dibbefest!

Skulle vært ordentlig moro å få trommet denne gjengen sammen; alle på en gang!

Skrevet

JO!!!! Det bare må vi få til!!!

Har selvfølgelig ikke blitt noe dansing her nei:-( Vi har slanget oss på hver vår sofa etter at vi spiste. Sett på tv......herrejemini så "gubben & gamla" liksom;-)

Men, vi har da en film el to vi kan titte på, for jeg tror ærlig talt ikke det blir så mye ChaCha ikveld med han samboer`n min....

Men jeg stemmer for rødvin og dans og gærne jenter:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...