Gå til innhold

Nå har vi vært på babysvømming:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og frøkna har fått noen "bøtter" vann over hodet. Neste gang starter vi med dykking, og derfor har vi forberedt de små idag med å ta litt vann i hendene og la det renne over hode/ansiktet, for å se om lukkemuskelen fungerer bra. Eneste aberet er at hun som er assistent på kurset vårt (ca 19 år og superoverivrig og helt fersk fra kurs) er så fryktelig ivrig at babyene blir jo vettskremt av alt det rare hun gjør! Første gangen så mistet hun gullet vårt under vann!!! Og det gjorde hun da hun kom bort og tok henne ut av mine hender uten å spørre om det var greit først (!) og skulle vise riktig grep!!! Nuvel, idag tok hun så mye vann over babyene for å teste refleksen at de hylte i kor til slutt!!! Neste gang hun nærmer seg oss i bassenget, så sparker jeg ben på henne og løper i motsatt retning med tassa mi ;-)

....og nei, jeg er ikke hysterisk....har gått på babysvømming med begge de andre også og har aldri møtt en lignende person på de kursene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke bra ut synes jeg. Vi er så heldige som har en gammel og veldig flink trønder, som til og med har et internatsjonellt pris.(to amerikanere har fått det før han) Han er mye ute og foreleser om babysvømming i forskjellige land.

Vi skal ikke dykke, da vi lærer barna og trives i vannet og bli fremtidige gode svømmere på andre måter. Han sier også at babyer ikke skal gråte eller være lei seg i vannet. Da vill dem forknippe det med vann og faktisk bli redde. Det skal være positivt for barna og vistas i bassenget. Så jeg og Gummelillan er veldig fornøyde. Selma har dessverre kun vært der en gang med Sondre, da hun har vært uheldig med sykdom. Men jeg vet at hun også syntes han var flink.

Tror han også underviser på idrettshøgskolen i Oslo.

Skrevet

Ja hele poenget vårt med kurset er jo nettopp at Hannah skal synes dette er moro og det gjør hun jo utenom alle disse stuntene til assistenten da - heldigvis! Hannah elsker å bade og plasker og hviner av fryd hun, skal nok mer til for å skremme henne håper jeg;-)

Skrevet

Synes jeg ser henne jeg.... Utrolig at de er så like... skulle nesten tro at de var søstre:-)

Thyra er bittelitt skeptisk til ryggsvømming, liker helst å drive med en ball, på magen. Vannpolodamen sier Gummelillan. Leonora hun bare flyter runt og koser seg som en ekte prinsesse, med sitt søte mona lisa smil på leppene.

Skrevet

Hi hi, kanskje de rett og slett kan starte med synkromsvømming Thyra og Hannah!!!

Skrevet

Jepp, når man kan flyte på flesket lider man ingen nød ;-) Thyra og Hannah er jo i en helt annen divisjon enn henne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...