Gå til innhold

Hvem er i permisjone her da?

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i permisjon ... slutter 6 April 2007.

Blir spennende å se hva jeg skal finne på da

Skrevet

Jeg er i permisjon ja, deili :) Er ferdi 14 juni, men hva som skjer da vet jeg ikke...::)

Skrevet

jeg er!! enn så lenge............... skal egentlig ut i jobb igjen 12 desember allerede! men har ikke noe jobb da.....

uff..har ikke lyst tror jeg....har vært i permisjon no så lenge! Har en på 2 år og 6 mnd og en på 7 mnd, så har nesten gått i strekk siden førstemann!!!! blir rart og sikkert fryktelig hektisk og begynne jobbe igjen.. Tenk hvis jeg aldri mer skal ut i permisjon då! det er min store skrekk, men så vet jeg ikke om jeg har lyst på flere unger heller.... hi hi.. litt mye mas her no! sorry!!!!:)

Skrevet

jeg er, en uke til.. så skal jeg ha ferie mens sambo skal ha perm.. he he.. blir nok ikke så mye forskjell da. deilig å gå hjemme alle tre i 4 uker:-) så skal jeg ha perm igjen når han begynner å jobbe. skal gå hjemme til aug 07 sånn ca jeg, er litt mere ferie inni der også da.

kunne gjerne blitt fulltids husmor jeg, å gått hjemme for alltid:-)

Skrevet

Her er jeg i permisjon! Og det frem til 14 april.. Eller noe! he he. Etter den tid blir det neppe tilbake til den gamle jobben.. Så det blir nok å gå hjemme med Joakim hvertfall til høsten igjen, så får vi se etter det!

Kunne også godt tenkt meg å være hjemmeværende husmor! =) Men blir vel lei av det også en gang..

Skrevet

Jeg har permisjon til 16. november... men har sagt opp jobben... så hva som skjer etter det vet jeg ikke enda...

Skrevet

Eg er i permisjon, egentlig fram til april, men sidan eg er student skal eg ikkje begynna igjen før til neste haust. Deilig å vera heima...

Skrevet

jeg er...frem til 22 feb.

Gjest -lilly-
Skrevet

Jeg er også i permisjon. Fikk ei nydelig datter i juli, så permisjonen min har nesten akuratt begynt :)

Skrevet

Har 1 års perm fra studiet, men jobber litt ettermiddagsvakter og har søkt på et kurs for å bygge på utdanninga mi jeg skal ta dette året jeg går hjemme.

Skrevet

Hei, er i permisjon fram til mars, ikke lyst til å begynne å jobbe igjen nei! Tror jeg joiner grineriwill jeg og blir fulltids husmor, hadde vært deilig det! He He!

Skrevet

Jeg er i permisjon, men gjør litt skolearbeid i tillegg og håper på eksamen i desember. Jeg har ikke noe jobb å gå til, men permisjonspengene slutter i desember siden jeg tar eksamen da. så er jeg hjemme med snuppa til høsten 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...