Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Jeg er i permisjon ... slutter 6 April 2007. Blir spennende å se hva jeg skal finne på da
Angel86 Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Jeg er i permisjon ja, deili Er ferdi 14 juni, men hva som skjer da vet jeg ikke...:
soliii m jente & gutt Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 jeg er!! enn så lenge............... skal egentlig ut i jobb igjen 12 desember allerede! men har ikke noe jobb da..... uff..har ikke lyst tror jeg....har vært i permisjon no så lenge! Har en på 2 år og 6 mnd og en på 7 mnd, så har nesten gått i strekk siden førstemann!!!! blir rart og sikkert fryktelig hektisk og begynne jobbe igjen.. Tenk hvis jeg aldri mer skal ut i permisjon då! det er min store skrekk, men så vet jeg ikke om jeg har lyst på flere unger heller.... hi hi.. litt mye mas her no! sorry!!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 jeg er, en uke til.. så skal jeg ha ferie mens sambo skal ha perm.. he he.. blir nok ikke så mye forskjell da. deilig å gå hjemme alle tre i 4 uker:-) så skal jeg ha perm igjen når han begynner å jobbe. skal gå hjemme til aug 07 sånn ca jeg, er litt mere ferie inni der også da. kunne gjerne blitt fulltids husmor jeg, å gått hjemme for alltid:-)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Her er jeg i permisjon! Og det frem til 14 april.. Eller noe! he he. Etter den tid blir det neppe tilbake til den gamle jobben.. Så det blir nok å gå hjemme med Joakim hvertfall til høsten igjen, så får vi se etter det! Kunne også godt tenkt meg å være hjemmeværende husmor! =) Men blir vel lei av det også en gang..
Beama Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har permisjon til 16. november... men har sagt opp jobben... så hva som skjer etter det vet jeg ikke enda...
84 mamma Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Eg er i permisjon, egentlig fram til april, men sidan eg er student skal eg ikkje begynna igjen før til neste haust. Deilig å vera heima...
Gjest -lilly- Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er også i permisjon. Fikk ei nydelig datter i juli, så permisjonen min har nesten akuratt begynt
mamo82 *2 jenter* Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Har 1 års perm fra studiet, men jobber litt ettermiddagsvakter og har søkt på et kurs for å bygge på utdanninga mi jeg skal ta dette året jeg går hjemme.
**Bettan** Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, er i permisjon fram til mars, ikke lyst til å begynne å jobbe igjen nei! Tror jeg joiner grineriwill jeg og blir fulltids husmor, hadde vært deilig det! He He!
Mandalas Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er i permisjon, men gjør litt skolearbeid i tillegg og håper på eksamen i desember. Jeg har ikke noe jobb å gå til, men permisjonspengene slutter i desember siden jeg tar eksamen da. så er jeg hjemme med snuppa til høsten 2007.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå