Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Holder da meg også våken. Hihi. Noen tips???
rødhette* Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Det vil jeg også ha! tips, altså..
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Ble så lite søvn i natt. Full vm turnering der inne ;o) Kos er det, men det kunne jo ha vært på dagtid.....
rødhette* Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ja.. enten våkner jeg fordi jeg må tisse, fordi det gjør vondt i bekkenet, eller fordi den lille sparker...
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 samme her........................................... så irriterende assa.... Hvis du vil kan du jo legge meg til msn?? [email protected]
ina:) Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Om dere står opp og går litt rundt i huset, ikke at det er så festelig på nattestid når en helst vil ligge rolig i senga si da, men kanskje dere busser de små nurka i søvn igjen ))))
Doubichou Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Preov aa legg deg paa venstre side, med ei stor pute mellom beina. Dette leste jeg om i ei bok og det funker for meg. Smaatten er helt rabiat naar jeg ligger paa rygg eller paa hoeyre side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå