hetta Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 sendte datteren min til sverige på høstferie nå.. gråt som en gal etter hun hadde dratt... når går detta over da? når skjønner man at ungene er store nok til å fikse ting på egenhånd?? sukk..
Piri Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Når du har gjort det nok mange ganger til at det blir en vane. Sendte jenta mi til England i går. Har ingen problemer med det. Selvfølgelig er det tomt og stille her, men tenk for noen opplevelser hun får! Det hjelper litt på savnet å glede seg litt med ungene, synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå