Gå til innhold

er jo helt overhønete jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte datteren min til sverige på høstferie nå..

gråt som en gal etter hun hadde dratt... når går detta over da? når skjønner man at ungene er store nok til å fikse ting på egenhånd?? sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har gjort det nok mange ganger til at det blir en vane. Sendte jenta mi til England i går. Har ingen problemer med det. Selvfølgelig er det tomt og stille her, men tenk for noen opplevelser hun får!

Det hjelper litt på savnet å glede seg litt med ungene, synes jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...