Gå til innhold

jeg er så lei av de ELDRE mødrene som er her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er dere her egentlig????? ser dere ikke hvilket forum det her er??.. det dere gjør er jo bare og fortelle hvor dårlige foreldre vi unge er! så hva er vistsen??.. kan dere ikke lage et forum for ELDRE mødre og la oss yngre få være i fred! vi gjør ting på vår egen måte! vi gjør ikke nar av dere som er eldre, men la oss som være stolte for det vi har klart!!! hvis vi vil respektere dere så gjør vi det, hvis vi ikke vil respiktere dere så gjør vi ikke det.. noen av oss gjør andre ikke! skjønner bare ikke vitsen i å lage flere innlegg her! når dere ikke har noe godt og si!ta og kutt ut bare! og la oss "unge" være i fred!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Hvilken alder betegner du som eldre mødre? jeg er selv 23 og føler meg ung!!

Skrevet

heihei:) jeg tenker på de som kommer inn her og begynner og rakke ned på oss!.. er litt iriternede.. jeg er 18:) vet ikke hvor lang det går her inne på "ung mor" jeg.. men 23 er jo ikke gammelt.. hehe.. samboeren min er 23 år:) eldre mødere er vel sånn 30 og oppover vel?.. hehe..

Skrevet

Hva med de unge mødrene som mener de er så mye bedre enn de eldre mødrene da? Og som faktisk slenger dritt inne på forumet dems (for det finnes,kansje du burde ta deg en liten rundtur rundt på DB?)

Jeg er ung mor,men jeg mener at alle burde ha respekt for hverandre.

Alle har forskjellige meninger og det er en selvfølge at noen sier sine meninger her.

Hvis du syntes det er så ille burde du ikke lese innleggene.

Er så lett at du bare kan overse dem,for det er ikke og komme unna at noen vil si hva de mener selv om de ikke tillhører på dette forumet.

Det skjer på alle forum desverre...

Vi er heldigvis forskjellige alle sammen...

Skrevet

ja jeg har ikke noe imot de eldre mødrene i det hele tatt! er ikke det jeg mener.. jeg har sett at vi "unge mødrene" slenger dritt også.. men det synes jeg bare er barnselig!.. da har de lite og gjøre.. men jeg synes at vi "unge mødrene" kan holde oss her på dette forumet, og de eldre kan holde seg på sitt.. så blir det ikke så mye dritt prat for de som ikke respekterer de eldre eller de yngre..

ja bra vi er forskjellige! ellers så hadde vært mye hat i denne verden!.. hehe

Skrevet

alle som føler seg unge har lov til å være her, og de har også lov til å si imot dere som er enda litt yngre hvis de synes dere er umodne på noe vis. det har jeg selv gjort ettersom jeg oftere ser unge mødre som rakker ned på "eldre" mødre enn motsatt her inne. klart jeg må få kunne si at det er teit å virkelig gå inn for å få barn før 18 år, og at noe enkeltpersoner sier virker umodent. har min fulle rett til det, for jeg er selv bare 21 år og har en gutt på snart året! dere tåler jo ikke å bli sagt imot jo... jeg stoler 100% på meg selv som mamma så hva andre sier om meg preller av meg tvert. trenger ikke forsvare meg selv her inne jeg. men likevel har jeg min fulle rett til å skrive innlegg og svar på innleg på "ung mor" ettersom det faktisk er det jeg er!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei jeg er 23 år og har vært her inne på ung mor siden jeg var 17 år....Nå har jeg 3 barn under 5 år og ja....selv om dere er både 15 og 18 år så vil jeg nå si jeg er en ung mor! :o) Og en ting til...er det ikke litt greit å ha oss over 20 her inne med litt erfaringer..? Det ville nå jeg tro... Uansett...jeg betegnes allefall av samfunnet som en ung mor...så :oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...