snuppelure 74 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hvilke ord kommer de med ? Morro å se hvilke ordandre på samme alder har Snuppa mi sier : # Mamma # Pappa # Hade # Natta # Hei # Nei
Crazywoman Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 oi. Mi er 9 mnd i går og sier ikke noe av seg selv. Hun er mer en liten pappagøye som gjentar uten mål og mening:) Er det vanlig at de sier alt dette så små??
snuppelure 74 Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Vet ikke helt jeg, trodde ikke det,men når hun plutselig kommer med masse ord nå så tenkte jeg at det kanskje var vanlig da .... Mamma og pappa har hun sagt lenge og hade sier hun og vinker så det er tydelig hun "vet" hva det betyr Natta sier hun når vi sier det til henne Hei og nei er vel heller tillfeldige lyder, men hun sier det ofte ....
Luca Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Nei, lillesnupp her snakker nok ikke så mye enda hun heller:-) Den lista du kom opp med tror jeg vi kan se langt etter her gitt...
Beama Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Andrea er 7,5 mnd.. og hun sier: pappa.. , mamamamamama, namnammmm, bø og blablabla.. er kun pappa hun sier ordenltig.. ellers så er det mest tilfeldige lyder...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Kasper sier dette: Mamma Pappa Heia Ja Nei Nam nam Alt er ikke like tydelig alltid men vi hører at det er det han sier =)
Manhattan skyline Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Min gutt sier ikke ett ord som er å forstå... Men vi er jo alle forskjellige...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Han sier det mest som babbel da. Roper det ut i lufta hele tiden. Vet nok ikke hva noe av det betyr enda da =)
MintCondition Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Det eneste "ordet" Guro sier som vi ganske sikkert tror betyr noe er "pppsssjjj", som betyr pus...hun sier det hver gang hun ser ham ihvertfall Ellers går det i babling, mamamama, bababababa, neinei, heihei...slike ting som hun ikke vet hva betyr enda.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 ikke et eneste ord her nei
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 gutten min er nå 9 mnd da,men han har kunner si en stund nå mamma pappa hade heia lys (YS sier han og peiker på lyset) Nam nam Og når vi spør hva bilen sier eller ser en bil, sier han brrrrrom:) hehe det er så søtt:) så nå for litt siden lærte han å si tante:) ska si tanta var stolt ja!! Ellers så babler han mye!! Har gjort det siden han var 6 uker!!!
snuppi2 Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 Gutten vår sier "a de" (ha det) "bue", + att han piper noe sinnsykt när han ser katten vår:)
Hilde85 Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 Jenta mi sier *mamma *pappa *heia *jajajaj jada jaja *neeeei *mau (pusen) og alltid når ho ser han så si ho ohh ohh ohh ohhhhhhhhh og spisse munnen:) * ah bø d e vel ikkje så ofte nokka e bevisst men...
snuppelure 74 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2006 Glemte jo å skrive namnam det sier hun når hun spiser noe hun liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå