Gå til innhold

Ble lagt inn på Ahus i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sendt på Ahus jeg.. Da jeg var hos legen sjekket hun pulsen min flere ganger mens jeg var der og den varierte fra 80 og opptil 144 og ned igjen fere ganger.. hun synes ikke det var noe særlig og ringte sykehuset og fikk meg innlagt! Der fikk jeg helsjekk.... og da mener jeg helsjekk. Ble tatt EKG av hjertet, en hel haug med blodprøver og blodgassprøve, lyttet på hjertet, sjekket bak ørene,under armene, på beina, lyttet på lungene, tok røntgen av lungene, ultralyd av babyn på føden, målte pulsen konstant, sjekket feber... ja, sikkert glemt noe, men i allefall var jeg på Ahus i 8 timer i går! Etter at alle disse prøvene var tatt måtte jeg vente på observasjonsposten (lenge) før jeg fikk beskjed om at jeg kunne dra igjen da de ikke hadde funnet noen urytme i hjerteslagene, ingen blodpropp eller annet skummelt. Det eneste de kunne si var at kroppen min synes det er tungt å gå gravid... Og at jeg måtte ta det med ro...

Så det var min historie om høy og varierende puls.. får bare regne med at det ikke er noe farlig.. de kunne ikke tatt noen flere tester, så da får vi jo regne med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg og. Men mest i begynnelsen faktisk. Stort sett over 100 og gikk opp i over 130. Gikk bra med meg:) Fikk heller ingen supersjekk av dette. Bare beskjed om å ta det med ro og komme tilbake om jeg fikk andre "symptomer". (Helsen ellers var bra)

Skrevet

Såpass ja... Godt å høre at alt er i orden så du kan puste letta ut ;)

Skrevet

Huff da, Kab. Skummel opplevelse, men det er jo bra du nå har blitt sjekket ordentlig.

Vi sees på onsdag!

Skrevet

Så fint at de sjekket deg skikkelig, da er nok alt i skjønneste orden med både deg og knøttet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...