Gå til innhold

oj - plutselig er jeg også på bare 100 dager igjen gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tida går kjempefort... plutselig er det jul og så er ungen her... oj... er det fler enn meg som syns det går fort, eller går alle og teller dager og syns det er alt for lenge igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-og jeg synes det er ubeskrivelig deilig å se at jeg nå går i uke 17!

Det er liksom helt ok og vise alt og alle at en har barn i magen! Det er helt ok at magen buler ut! -og det er ikke fordi en har forspist seg på sjokolade! :) Det er så herlig! For 2 uker siden så følte jeg meg litt utilpass med magen, men nå er den akseptert. Neste uke er det 18, så 19, deretter halveis! Madre mia..:)

Jeg har lenge ventet på kulen som skal bule når du ligger på rygg.. Nå er den også her. Jeg kjenner livmora tydelig når jeg legger hånda på den. Nå gjenstår det å få hyppige livstegn fra den lille.

Bye the way.. Good morning! :)

Skrevet

Syns også det går kjempefort nå :o) Gikk langsomt rundt 200 og nedover mot 140...men plutselig går det så fort nå! Er både koselig og litt skremmende å tenke på, plutselig er babyen her! Snart tusler vi oss inn på 3.trimester - da nærmer det seg virkelig :o)

Skrevet

Heldige deg..... to dager igjen så kan jeg si det samme ;O))

Syntes det har gått fort jeg....

100 dager er jo ikke lenge....

Skrevet

Hipp hipp hurra hurra hurra:))) Ja tia går kjempe fort, før vi vet ordet av det sitter vi med nurka våres i armene:))) ÅHH det blir kos.....

Skrevet

Synes det går veldig sakte jeg... har 125 dager igjen... veldig sakte går det.. hm..

Skrevet

klart det er spennende og flott, men litt skummelt også... om ca 100 dager er jeg plutselig tobarnsmor... hjelp!

Skrevet

Hei. Jeg har 134 dager igjen og synes det går kjempesakte. Mye sikkert fordi jeg er 100 % sykmeldt med streng beskjed om å slappe av...

Da blir dagene lange.... og kjedelige....

Håper tida går fortere etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...