mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Vi leser en bok om dagen som handler om en storesøster som mater lillebroren med tåteflaske. Denne er godt illustrert, derfor ville storebror prøve å mate knerten. Greit nok, jeg pumpet ut melk og vi satte oss tilrette i sofaen. Knerten er ikke veldig fan av flaske, med prøvde å gjøre storebror til lags. Så han drakk endel. Men det ble mer enn nok igjen i flasken. Etter å ha sett lenge på flasken på bordet, spør han pent om han kan drikke opp resten. Han drakk aldri av tåteflaske som baby, men i en alder av 4 er det litt spennende. Ja hvis du liker det da... sier jeg. Klart jeg gjør, svarer storebror som har sett bilder fra den gang han fikk pupp. Så han setter flaska til munnen og suger i seg. Men det var IKKE godt. Han spyttet og harket og holdt det gående, drakk vann, juice og vanlig melk for å bli kvitt ettersmaken. Jeg har aldri smakt morsmelk og utifra reaksjonen til storebror tror jeg at jeg står over.... Og nå kan han ikke forstå at knerten koser seg sånn ved puppen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 ...kunne nesten vært en episode på Åpen Post jo;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå