Gå til innhold

bare jenter med muslimske menn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke at der er noe galt idet ... min er katolikk, ikke saa veldig praktiserende men...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er som din katolikk, som heller ikke praktiserer mye. Religion er ikke et viktig tema for oss.

Skrevet

er ikke viktig for oss heller.. bare vaert saa mye skriving om islam her, derfdor jeg lurte egentlig.. :)

Skrevet

Min er da..... men så og si bare på papiret.

Må si meg enig i det du sier at det blir mye skriving om islam her.

Må i den sammenheng få si at jeg føler det blir helt feil.

Noen har konventert...ja greit...og noen kan LITT om islam...ja greit. Men føler liksom disse "ny" muslimske damene skal vise seg i forhold til hva de kan og ikke innen islam...og det er helt feil. Innen rligionen skal en ikke vise seg selv frem slik.

Og må få si at jeg synes det er patetisk å konventere til en annen religion uten å vite alt, eller mye om det en gjør. Kan mer om religionen enn noen av de som har konventert selv....og sier at om jeg en dag skal gjøre det så er det pga meg selv og at jeg da er sikker fordi jeg vet hva religionen innebærer og forteller.

I vår familie er vi altså kristen på pairet og muslim på papiret. Men religionforskjeller er ikk enoe stort problem,,, eller noe sak i seg selv.

Regner med en del pepper nå....men den våger jeg å stå for og signerer med navn. Føler ikke jeg har så mye inne på siden lenger å gjøre.... da diskusjonene i forhold til islam blir for patetiske i forhold til min smak.

Skrevet

vil bare si at jeg er veldig ening i det du skriver.

Skrevet

Kjæresten min er ikke muslim. Han er kristen, men ikke særlig religiøs. Det var samme for han om vi døper sønnen vår eller ikke, så da blir det ikke..:)

Skrevet

Min er og muslim. Han er nok litt slik som din mann, ikke så veldig "strengt" praktiserende.

Jeg synes også at jeg kan mye om religionen, men har ikke konvertert selv. Jeg har lest mye om islam, pratet MYE om det med andre muslimer (bla utdannede imamer), og vi har to koraner her. :o)

Vi har heller ikke hatt problemer pga religion. Det er heller kulturforskjellene som kan være litt verre, selv om de heller ikke er noe stort problem. :o)

Skrevet

min er også katolsk.. og heller ikke så veldig praktiserende

Skrevet

Det er det samme som min..

Han kommer fra en veldig troende familie, men praktiserer det sjeldent hjemme. Har sett han lese i Bibelen bare noen få ganger. Faren hans var pastor da han bodde i Nigeria.

Skrevet

Hei! Er ny her inne. Mannen min er muslim. Selv er jeg kristen. Vi er begge praktiserende og religion betyr mye for oss, men vi klarer å leve sammen likevel. Religionsdialog i praksis! Jeg lurer på hvorfor en del norske jenter velger å bli muslimer. Selv ser jeg ikke helt poenget...

Skrevet

enig med deg.. burde vel være viktig å holde på som er særegent i ett blandingsforhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...