#gurimalla# Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Å få sove hele natten.... Det er nemlig ikke vanlig her i huset.. Jenta la seg kl.19.00 i går og våknet ikke i det hele tatt før ca.06. Hun har sovet så godt. Hun er snart 9 mnd. Så nå sover hun en liten dupp igjen,og jeg har stua for meg selv. Sitter med kaffekoppen,har lest avisen og er utrolig uthvilt.. Livet er herlig gitt.. He,he.. NB! Mannen sover... snork.. Ha en fin fin dag damer!!!
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 åååå.. det hørtes vanvittig herlig ut!!! etter mange mån dårlig søvn i svangerkapet er vi nå inne på 6 uker m nyfødt... så her i huset er det lenge til en hel natts søvn tenker jeg.. men gud så godt det blir når den kommer!! husker første natten eldste mann sov fra 19-05, det var heaven!! nyt dagen og energien:.-)))
Barcode Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Ikke like heldig som deg her i huset,men i natt sov jenta vår fra 1900 til 0130 før hun våkna første gang,Det er ny rekord her i huset,og veldig deilig å få noen timer sammenhengende.Hun er 6 mnd.Hun og pappa`n sover en dupp nå,så jeg har også huset for meg selv:-) Kittyc@t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå