Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 det er ikke noe kjekt når et nick man har hatt sansen før avslører seg som noe helt annet! jeg husker frk trøtt fra bim, og hun virket da alltid som en koselig, reflektert dame.. nå såg jeg i andre tråden at hun sitter å snakker med seg selv!! hva er det for noe?? huffa meg.. mange rare folk skal en treffe på ja:-)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Herregud er det mulig?????? Nå ble jeg paff... Tror jeg får ta meg en skikkelig latterkule! Først skjønte jeg ikke hva du snakket om, men så fant jeg innlegget hennes tre hakk lengre ned.... Jeg har tenkt tanken før skjønner du, det har vel flere andre gjort og. At alle disse pliktoppfyllende nickene kanskje har flere sider! Nei så festlig.. haha
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 ble helt sjokkert jeg! jeg også pleier stort sett svare seriøst på innlegg, og har aldri snakket med meg selv herinne.. hehe.. det gjør jeg bare hjemme da jeg er alene:-)) men man mister jo nesten troen på at det er "normale" jenter herinne da slikt skjer!!
Luca Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Nå er jeg ikke med her, hvilken tråd? Snakker med seg selv; nick og anonym om hverandre og samme person mener du?
Luca Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 hehe, nå så jeg det:-) Men skjønte ikke den med at hun sa hun selv lagde dårlig stemning og burde ta en pause.....hmm...
Gjest Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 var vel en unnskyldning for å krangle enda mer kanskje!? men ble jo ikke helt som hun tenkt det.. hehe..
#gurimalla# Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Hva var det??? Nå ble jeg sjokkert her.. Leste tråden du snakket om,er det mulig?? Huff,nå ble jeg skuffet. Ja du sier noe.. Mange rare folk man møter på sin vei...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 he-he, litt flaut ja! Men er jo ikke noe å bli sjokkert over. Ganske festlig synes jeg- var nok ute etter å skpe litt dramatikk i hverdagen! Var jo bare frekk mot seg selv!
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 hehe, nå tror jeg alle anonyme er frøken trøtt. så tar dere ikke spes seriøst lengre men. Joda, dramatikk er jo greit, men når man kommer med et innlegg som i grunn ikke er tulleinnlegg så virker det jo temmelig desperat da.. haha
Luca Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 Sånn prøver jeg å tenke jeg, og tror det faktisk også, at det ikke er mange anonyme her inne som lager bråk. Tror det er få, og at de fleste er hyggelige og saklige(fordet om jeg får bakoversveis av mange meninger og holdninger noen ganger da:-) Og ihvertfall som du sier Timothy´s moster, så tenker du nå at anonyme er et spesiellt nick:-) Det er sikkert utrolig hvor mye en eller to anonyme klarer å lage av utrivligheter tipper jeg.... Sier absolutt ikke at frøken trøtt er den som bedriver dette:-)
#gurimalla# Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 Sant som dere sier, man blir skeptisk til alle anonyme her inne. Så fra nå av så svarer jeg mest på som de bruker nicket sitt. Så fremt i fall det ikke er sp.mål av veldig intimt slag da... For da skjønner jeg godt at anonym knappen er god å ha... Så bruk nicket damer.. Dere er jo ukjente for oss andre uansett..
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 30. september 2006 #15 Skrevet 30. september 2006 Så enig så enig. Fatter ikke hvorfor det er viktig å være anonym når et nick ikke sier noe mer i grunn... Hadde vært annerledes om det stod: Kari Normann, 25 år, Bergen, fire barn
Gjest Skrevet 30. september 2006 #16 Skrevet 30. september 2006 heh... er også skeptisk til alle anonyme nå.. utrolig hvor mye tull enkelte finner på for å skape debatt og krangling... frk trøtt får vi nok ikke se på en stund.. hehe ;o)
Gjest Skrevet 30. september 2006 #17 Skrevet 30. september 2006 burde ikke være lov å være anonym!! skravlesidene både på bim og dib har blitt så mye bedre etter at den hærsens anonym knappen forsvant.
Gjest Skrevet 30. september 2006 #18 Skrevet 30. september 2006 he he he.. er d mulig??? en burde ikke få vært anonym, å bare hatt en, eh hva heter d?, konto..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå