Gå til innhold

Aktivitetstilbud for 1-2 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hva er dere med på med ungene deres, og hva finnes av tilbud rundt forbi?

Vi bor i en mindre by og er med på småbarnssang i regi av kirka og babysvømming.

Hører gjerne fra mange av dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme på formiddagen og er i kirjen hver torsdag formiddag, der arrangerer åpen lekestue. Ellers så vet jeg ikke mer enn det du er med på som svømming og trall. Bor også i en mindre by.

Skrevet

Jenta (18 mnd), går i barnehage. Vi bruker svømmehallen en gang i uka. Perioder med babysvømming og perioder bare for oss selv. Nå på høsten er vi på tur i skogen eller ved sjøen lørdag og søndag, gjerne sammen med min søsters fammilie. Er det spessielle ting som foregår i nærmiljøet som åpen gård eller høstfest på museet tar vi gjærne en tur dit.

Skrevet

Vi går bare på babysvømming, har gjort det siden hun var 4 måneder gammel, nå er hun snart 1 og et halvt. Det er også babysang i nærområdet vårt, også har de noe aktivitetspark på spenst. (Har ikke vært på noen av de tingene) Hun er i barnehage 60%. Ellers er vi mye ute på lekeplassen og sånt. Var en tur på åpen gård i sommer, noe vi kommer til å gjøre flere ganger.

Skrevet

Så noen her inne som nevnte barneidrett. men hvor gamle må ungene være da??

Tenker mest på organiserte aktiviteter, var litt upresis...

Noen som har flere tips?

Skrevet

Bor på kontinentet, her er det barnesvømming, barneturn (mest en kjempestor innendørs lekeplass med masse lekeapparater ;) ), barnesang, barnedans (dessverre midt i arbeidstiden) og musikk for små. Masse forskjellig, altså. Har nok med at det er veldig mange som er hjemme til barnet er 3.

Skrevet

Vi går i musikkgruppe 1 gang i uka, hvor de synger, rister med rangler og slår på trommer. Stor suksess.

Ellers har vi ingen organiserte aktiviteter, men jeg må bare nevne at vi jevnlig går innom dyrebutikker og ser på dyr, det er skikkelig stas:) Og så tror jeg vi skal begynne å legge biblioteket inn på søndager med dårlig vær. Vi dro på biblioteket for første gang i dag, og det var så kos! Han satt og koste seg på sin lille stol ved det lille bordet og bladde i noen bøker, og puslet litt tre-puslespill og stirret på alle de andre barna:) Og når han var lei, gikk vi på cafeen på biblioteket og spiste bolle og så gikk vi ut til bøkene litt igjen etterpå. Det ble en skikkelig hyggelig tur og skal absolutt gjentas!

Skrevet

Er med på småbarnsdans. Hans liker kjempegodt å bevege seg til musikken, selv om han ikke er helt stødig ennå. Har også vært på babysvømming. Biblioteket her har Bok og Baby med jevne mellomrom, som vi ofte er med på. Ellers er vi ute både alene og sammen med andre som har barn i samme alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...