Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte også idag en dvd med ÅPEN POST 1998-1999 Tror jeg må sniktitte litt på den når jeg legger meg etterpå:-) Håper JAN TORE er med:-) og litt ruglete påmmfri`
strikkballen Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Var det også på ICA MAXI? Får ta meg en tur dit! Også leter jeg etter DVD med de første episodene til Borettslaget, MÅ bare finne den, elsker hele gjengen, særlig Yngve Freiholt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Ja! Jeg tror faktisk jeg har disse filmene til Yngve et eller annet sted, 3 stk hvis ikke jeg tar helt feil! Og vet du hva? Jeg ELSKER Yngve Freiholt! Han (altså rollen Yngve) kåret meg faktisk til helsekostbransjens mest velkledde kvinne for noen år siden;-) Måtte opp og gå catwalken (noe jeg faktisk har gjort i mange år tidligere, i en litt smalere kropp;-) og det var bare hysterisk morsomt! Flaksen gjorde at jeg hadde et rålekkert antrekk på meg den kvelden (DolceGabbana topp, høye sorte støvler, skikkelig lekkert skjørt og et langt skjerf knytt rundt hoften) og da tok det jo helt av for "Yngve"!!! Fikk faktisk en nyyyydelig hvitvin av ham også! Så jeg er programforpliktet til å digge ham;-)
strikkballen Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Wowwwww!!!!! *ler så jeg detter av stolen* Fantastisk! Stilig! Du var sikkert kjempeflott, og kan levende forestille meg "Yngve"!!! Kanskje du bør starte som mannequin igjen etterhvert? Jobber du med helsekost? Leste i dag om noe som het Enaxen, skal visst gi energi.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Hi hi, tror nok den karrieren er tilbakelagt:-) Jobber ikke med helsekost lenger, men har alltid interessert meg for det:-) Enaxen kjenner jeg ikke til, men om du trenger mer energi, så er ofte omlegg av kosthold i kombinasjon med fysisk aktivitet det beste. Finnes mange spennende urter som kan brukes som et kick da! Som også fås i pilleform. Spør i helsekostbutikken så får du god informasjon forhåpentligvis. Om du skal ha en energiboost, så skal du ikke gå lenge av gangen på for eks Ginseng og lign preparater, da det er som å kjøre på Autobahn med kroppen. Kun i korte perioder av gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå