strikkballen Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Fant billetter til Roma for meg, mamma (min, altså..) og lille Christian for 1940,-! Utrolig billig, og gleder meg MAAAASSSSE!!! Reiser tirsdag, og blir en uke. Må bare finne en leilighet også, men satser på at det går bra. ÅÅÅ, jeg gleder meg!
Amiga Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 ÅÅÅÅ - Det høres deilig ut. Roma er flott!!! Og italienerne elsker barn. Christian kommer til å få masse oppmerksomhet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Å din heldiggris:-) God tur og kos deg litt for oss andre også da!!!
strikkballen Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Tusen takk - det skal jeg gjøre! )))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Så deilig det hørtes ut! Kos deg og god tur!!!!!!!!!!!!!!
Ronja65 Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Roma er jo bare fantastisk... tenk på alle fine skor..mm.mm. Glemmer aldrig en eppisode jeg hadde der for noen år siden. Jeg og eksen gikk en tidlig morgen tur mot spanska trappan. I en taxi kommer en mann med to hunder... Han betaler og hopper lett ut... En par timer seinere så satt han på samme sted med skittne og trasiga klær, hundene så trette og slitne ut... Han såg hvirkelig fattig og blind ut... og tiggde penger.. Men han lurte ikke oss nei!!!!
Ronja65 Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Vet ikke hvorfor jeg tenkte på skor???? Det er jo så mye annet flott i Roma... det må være regnvær... eller kanskje sko dilla????
Reveenka Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Å, reise til Roma for å kose seg og shoppe sammen med mammaen sin og det lille gullet! Å jeg blir så misunnelig at det nesten(men bare nesten) er litt vanskelig å si GOD TUR! Kos dere glugg i hjel! Skulle ønske det var meg! c",) Men noen må jo være her og passe på at det regner og blåser i passe store doser også!
lifa og Eline Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Kos dere alle tre. Var der på bryllupsreise og det var en fantastisk by:
strikkballen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2006 Tusen, tusen takk, så søte dere er! Gleder meg hemningsløst - selv om det har oppstått en LITEN hake: Vanskelig å finne leilighet, og alle hoteller er fulle, bortsett fra de aller dyreste... Der får jeg igjen for alltid å være sent ute med å planlegge ting! Bra billetten var så billig!
Gummelillan Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 God tur!!! Høres deilig ut. Og selv om det blir dyrt hotell, så får trøsten være at det også hørtes vanvittig deilig ut da ;-)
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Ahhh... det høres deilig ut altså!! Jeg og gubben skal noe så eksotisk som en svipp til Kiel med Fantasy-båten i midten av oktober.... Kiel er en gørkjedelig by!!!! men... vi får vel holde oss på lugaren da:)
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 Vi skal også på kjærestetur i midten av oktober!! Vi skal fly til Køben og kose oss på et deilig, dyrt hotellrom. He he he, say no more!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå