Gå til innhold

Liker dere prinsessekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere prinsessekjoler til babyen? Jeg er ikke så glad i det- synes det blir for sukkersøtt med for mye rosa, sløyfer, blonder, silke og dill-dall. Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg elsker det:D

Har en skikkelig prinsesse jeg.

Sikkert ikke noe bedre iom at jeg har tre gutter først.

Skrevet

Jeg liker det. Har to jenter, skal dresse de opp i kjoler, sløyfer og alt annet som er søtt og prinsesseaktig:-)

Skrevet

Datteren min kles opp i rosa og hvitt fra topp til tå! Hun er så fantastisk fin! Min lille prinsesse!

Skrevet

Kan selvsagt bli for mye av det gode... jeg har alltid sagt at jeg ikke skulle ha en prinsessejente... kan egentlig ikke fordra rosa, blonder og dill dall.

hehe.. men de ordene har jeg nok måtte sluke i meg igjen..

90 % av klærne til snuppa er rosa... og jeg har kjøpt nesten alle selv.. hun er jo så fin i rosa!!

Men kjoler og sånt tar vi det litt med ro med enda... grådig upraktisk plagg for en liten tuppa som ligger å makker seg på gulvet;)

Skrevet

Superfine å se på, men bruker ikke slike tyllkjoler på jentene nei. Da måtte det evt være at de skulle være brudepiker eller noe sånt.

Accessorize/Monsoon feks har jo masse slike kjoler, men tyll, silke, bloner og vet ikke hva. Helt skjønne å se på, men ser ikke helt hvilken anledning det passer til. Har kjøpt olakjoler derfra da...

Liker litt mer enkle kjoler jeg, som feks Benetton eller div danske merkler som Kammakarlo og Silke%Suus. Er også litt hekta på Mayoral som har veldig søte og jålete kjoler, men de er enkle alikevell.

Så lite "prinsessekjoler" her:-)

Skrevet

Men det skal sies at en god andel av klær her i huset er rosa da, har bare gitt meg over til trangen:-)

Skrevet

Nei.

Liker rosa, i noen sjateringer, men ikke blonder, tyll og sløyfer :)

Skrevet

datteren min har masse rosa...;) og mange kjoler...liker godt at hun har f.eks blonder på bodyen, og på rumpen på strømpebuksen..men kjolene hun har på seg er ikke full av blonder... men en liten prinsesse, det er hun..;) alltid rosa og hvitt på seg (uten om når pappaen bestemmer...da er det brann body og brann joggedrakt på...) jeg elsker rosa..og hun kler det kjempe godt

Skrevet

Jeg har og en liten prinsesse, men ikke innpakket i tyll,silke og sløyfer :-D når kan man bruke sånnt? annet enn i selskaper..? syntes det blir litt mye stæsj på en hverdag ;)

Vi har mye rosa og brunt vi da, er glad i det!

Ellers går det jo mye i rosa og hvitt generelt :)

Har også sansen for retro som Katvig,Ej skikkelig lei,Hooley osv !

Skrevet

Helt enig

Skrevet

Jenta mi har mest rosa og hvite klær, men ingern direkte prinsessekjoler. Liker ikke for mye tyll, blonder og dill-dall jeg heller. Men hun er selvsagt en ekte prinsesse for det :)))

Skrevet

Ja jeg liker det, her er det masse rosa og ved spesielle anledninger prinsesse kjoler :)

Skrevet

Søtt med rosa og lilla og alt det der da...i form av bukser og skjørt og bluser og sånn...men kan spare meg for disse tyllkjolene med blonder, perler og puffermer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...