Gå til innhold

Nå forsvinner vinflaska snart....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene eller ikke alene, den vinflaska i kjøleskapet begynner å friste LITT for mye.... Egentlig skulle jeg ønske den var et par iskalde øl istedet..... Men det man ikke kan få, nytter det lite å tenke på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer fortsatt, så jeg drikker ikke nå. Men jeg kan være moralsk støtte mens du åpner vinflaska og koser deg med noen vinglass.

Skrevet

Skål og kos deg du!!

Vi har vært i middag og jeg skulle kjøre hjem mens far koste seg med vin til maten. Tida gikk og da vi endelig skulle hjem, hadde vi glemt hele greia begge to. Han kjørte avgårde og jeg satt ved siden, begge to like fornøyde. Kom på det i garasjen hjemme. Ooops...

Skrevet

Siden dere glemte det, var det vel neppe noen betydelig promille, vil jeg tro?...c",=

Skrevet

Nei, kun noen få flasker....

Så moralen er Baby: Drikk så du kjenner det!

Skrevet

Hehe... DET har vi gjort mange ganger!! Og uttallige ganger har vi satt oss inn i bilen, sett på hverandre... Begynt å le og hoppa ut igjen og byttet ;)

Skrevet

Skal gjøre mitt beste ;))) Skål!!!

Skrevet

Den bør nok drikkes i kveld, siden den står i kjøleskapet er den jo sikkert åpnet? Ta det litt vin, du! Det har jeg gjort, delte nettopp en rødvin med sambo, har ikke smakt den før, men var god. NOEN fordeler skal man jammen ha når man ikke ammer lenger!

Skrevet

Hrmf....altså.....håper ikke hele FLASKEN forsvinner, kun innholdet. Blir litt vondt å få den gjennom hele systemet, kan du si;-)

Skrevet

Hehe... Nøyer meg med innholdet ;)

Skrevet

Godt å høre:-))

Kos deg du!

Er så sent nå og jeg er så mett i magen etter en deilig middag at jeg ikke får ned mer.....ellers så skulle jeg tatt meg et glass sammen med deg!

Skrevet

Hallo.... Det er faktisk LOV og ta et glass rødvin og amme. 100% sikkert. Det sier de nye ammedirektivene....

Det er overhode IKKE greit ved graviditet, da fosteret er umodent og inne i magen og alkoholen blir mer konsentrert og er lengre inne i fosterets kropp en i vår kropp.

Men det lille rødvinsglasset gir så liten mengde alkohol i melken, at det er uten betydning.

Som min vennine, som jobber på nasjonalt ammesenter på rikshospitalet sier:. "Man hadde aldrig gott ut med de direktivene, hvis man ikke vært sikker på at det var greit"

Skrevet

Ganske greit å få det fra faglig hold! Da blir det et glass med god samvittighet!

Og gubben syns det er innmari greit, for jeg blir så medgjørlig...c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...