temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg syns det er deilig å være alene på ukedager, men i helgen syns jeg det er litt trist... Gullrekka skal liksom nytes sammen med noen... Ikke at jeg akkurat nå savner den sure og syke gemalen... Bare fint at han lufter seg litt! Mer at jeg angrer på at jeg ikke inviterte en venninne eller noe...
Babyonboard ;-) Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Også jeg er her............... Kjeder meg vettlaus ;-))))))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Hei Baby!!!! Bare sitte og kjede deg du.... Øve på å sitte stille!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Ja, dere er jo her!!!!! Og det er bra!
Babyonboard ;-) Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Har nesten litt sånn alene-mamma tilværelse for tida... Sitte stille????? MÅ Æ????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Mannen min har nettopp kommet inn, men nå tok han med seg avisen og gikk på badet. Skulle dusje av seg litt mørtel og diverse andre ting man får på seg når man murer. Men siden han tok med avisen mistenker jeg han for å ta et lengere bad. Men jeg unner han det assa.... hvis noen lurte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå