temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Finnes det noe mere slitsomt? Jeg bare spør.... for jeg syns det er mindre krevende å være syk selv nemlig, enn at gemalen er det!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Been there, done that...
Babyonboard ;-) Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Og hvor er de mennene når vi damene er syke???? *hoste og snufse*
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2006 De er der, men er alltid litt sykere!!!!
ettbarnsmammaen Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Tro det eller ei, men jeg har aldri opplevd hvordan det er å ha syk mann! Har vært gift siden 1993. Mannen min har jobbet i 25 år, og har bare vært borte fra jobben i to dager pga sykdom på den tiden. Slå den! Det var for mange år siden. Da hadde vi omgangssyke begge to og lå vendt med ryggen mot hverandre og kastet opp ned i hver vår bøtte i to dager. Han, derimot, har mange ganger opplevd hvordan det er å ha syk kone.
Reveenka Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Sånne menner er nok unntaket - men jeg har vært så heldig å få en sånn jeg også! Her er det nok jeg som er mest syk c",), men heldigvis aldri noe annet enn litt snørr i snuta eller litt omgangssyke når det går i barnehagen - ikke noe alvorlig! Bank i bordet................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå