Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg har en sønn på 5 mnd, og han har fått grøt og grønnsaksmos på glass (nestle 4 mnd) i snart 1 mnd. Er det noen som vet om det gjør noe å gi barnemat hvor det står 6 mnd på, når babyen er 5 mnd? Det finnes jo bare en type middag til 4 mnd...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Det eneste er at bitene er litt større. Bare å prøve:o) Lykke til
martemaren Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 vi ga 6 mnd glass til guten vår når han var 5 mnd.. smaka akkurat samme,men meir å velge i ,litt kjekkare de syns eg da.. de va ingen problem å gi han de vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå