Reveenka Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Ser det er masse flotte husmortips lenger ned - jeg må med skam og skjensel melde at jeg nok stiller et stykke unna husmoridealet... Men jeg har altså et kjempetriks som jeg ikke kan greie meg uten - jeg er nemlig helt kronisk på å svi gryter; særlig sånne med grøt... Men - har man bakepulver i huset er dagen (og gryta reddet) - vask ut det verste, og ha i ca en cm eller to med vann, og skikkelig raust med bakepulver. La stå til dagen etter, og alt løsner - man trenger bare vispe litt rundt oppi der, så er det borte! Gubben titta oppi en sånn gryte en gang, der alt det svidde hadde løsnet i et stykke, og lurte på om jeg hadde flådd en sjiraff...
Reveenka Skrevet 29. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2006 Var kanskje litt morbid denne også, Attpåklatten:-) ?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Genialt triks, bruker det stadig vekk selv... Flådd giraff... *ler*
Reveenka Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Jammen det ligner jo litt på sjiraff???
Karomamma Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Veldig bra tips! Hverken dette eller rødvinterningstipset har jeg hørt om før. Men så er jeg også en "riktig kvinna" og ikke noen husmor, he he... Så jeg kan en del andre triks da. Say no more, nudge nudge....
Reveenka Skrevet 29. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2006 Du kan si det til meg, jeg har taushetsplikt! c",)
Reveenka Skrevet 29. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2006 Det derre fryse-rødvin-til -terninger-trikset.... hvordan i ALLE DAGER har noen KOMMET på den ideen?
Karomamma Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Ha ha, ja riktig! Det har Trygve Hegnar også...
Reveenka Skrevet 29. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2006 Jammen, det er helt sant, altså! Kors på halsen!
Karomamma Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Skal spare triksene til mannen og jeg skal til Køben på kjærlighetshelg om to uker. Så derfor alt hemmelighetskremmeriet, jeg forbereder meg. He he....
Reveenka Skrevet 29. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2006 Du, hvis du vil ha noen tips så er det ei jeg kjenner som kan både det ene og det andre.....c#,)....knehehegg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Jeg skyter`n!!! Giraffen!!! HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå