*Lissi* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Må bare spørre da:-) Vet det er noe her hvor vi bor. Plager oss ikke, men er veldig nyskjerrig. Hvorfor de er her osv.
Twig Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg ser de ikke annet om jeg er i samme rom..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Hei luremus jeg kan ikke se dem, men enser dem lett;0) Vi hadde ei her, er sikker på at det var ei dame som bodde her mange år før oss...som døde her i huset (og som om ikke d var nok, hadde hun samme sjeldne etternavn som oss;) Men en gang jeg var alene hjemme, så snakket jeg høyt til henne, sa at "nå bor faktisk vi i dette huset, og jeg håper du respekterer at det nå tilhører min familie"... (Hadde nok blitt stemplet som litt psyko om noen hadde sett meg da!!) Men det ble myye roligere etter det! Her hadde jeg en følelse av at hun ikke ville noe spesielt, bare at hun var litt forundret over oss, og det som haddde skjedd i huset (omfattende renovering) Rare greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå