Brunetta Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Hvordan skal jeg få han til å sovne på natta? Ingenting ser ut til å hjelpe.Pupp,rap,bad, så legging. I vogna. han er vant til å sove der siden han ligger der på dagen. Da sovner han når vi rugger på han, men på kvelden blir han helt rabiat! Kan ligge å skrike og skrike. Ingenting hjelper. Får helt vondt jeg. Han er 4 mnd og sover med meg i senga på natta, men på kvelden så sover han i vogn til han våkner for pupp. Da legger jeg meg sammen med han. V ihar prøvd å legge han i senga, men da er han ihvertfall rabiat. råter seg bort. ingenting hjelper. Tro meg. Kan ligge å grine i evigheter jo. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Prøv å venne han til sengen om dagen. Virket her i huset. La han der om dagen, mens jeg feks. ryddet på soverommet. Fjernet sengekanten, og kjøpte en uro. Etter et par dager sov han som en stein i sengen om natten.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Har dere prøvd å stryke og kose med han mens han ligger i senga si selv? Mange som gjør det, sitter og synger og koser uten å ta han opp helt til han sovner.
Brunetta Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Ja. har prøvd det. Har faktisk klart å væære helt rolig. Bare kosa og sunget, Men har gråter i evigheter!!!! er ikke helt for de skrikemetodene. Han har skriki i 2 timer med kos og sang hele tiden, men da synes jeg det var nok og begynnte å gynge han i søvn i vogna. Da sovnet hantil slutt.
*guttemamma* Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Er enig med de to andre her. Han må bli vant til senga si, føle seg trygg i den. Ingenting slår mammas sin varme om natta, men du trenger natteroen din du og. Så jeg vil også foreslå at du legger han i sengen om dagen, kanskje plassere noen kjente leker, musikkbamser og slike ting. Sitt sammen med han, prat og kos med han i sengen sin, så han forbinder den med noe positivt og godt. Blir han veldig urolig og gråter, så kan du jo ta han opp, prate og roe han ned og så legge han ned igjen. Det skal egentlig ikke så mye til, går noen dager så trur jeg at det blir bedre. Man må bare prøve å være litt striks mot seg selv. Lettere sagt enn gjort, men det blir bedre da..Lykke til..!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 hei du! jenta vår ville bare sovne på oss eller i vogna si, hun hadde bruk for at det var litt bevegelse når hun skulle sove. Vi fant til slutt noe som heter "yssan lull" som er noen fjærer som du skrur fast under senga, passer til de fleste senger. da kan du gynge han i søvn i senga si... lykke til!!! ps. skal ikke ha noen skrike kur før de er over 6 mnd, det sa i hvertfall vår helse søster (men går også fint uten, vi har ikke gjort det og lille jenta sover godt forde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå