Brunetta Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 det lukter helt grusomt. Skikkelig rottent egg altså. han er 4 mnd. Jeg full ammer han, men nå en ukes tid har han begynnt å få skikkelig vondt i magen. Bæsjer så og si etter hvert måltid og gjerne mer. Er av og til grønt slim og andre ganger kornete. Han skriker i smërter stakkar. Hva kan det være? Tenner?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Spiser du noe som du ikke har spist før? Bæsj og fis lukter annerledes her også nå når jeg spiser det jeg vil av krydder og godis, menhan bæsjer ikke oftere da men... Noen påstår at babyn bæsjer mer når de får tenner, men det er visst ikke alltid slik.
Brunetta Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Har ikke spist noe nytt. Har igrunn hvert veldig forsiktig hele tiden. Ikke løk, sterk mat, erter, kål av noen slag, ikke noe kullsyreholdig drikker, ikke te eller kaffi. Skjønner ingenting jeg :/
*guttemamma* Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg merket veldig forskjell på avføringen til min når jeg begynte å spise som normalt igjen, da var han rundt 4 mnd. Jeg er veldig gla i frukt, og det slo helt ut på gutten min, fjertet som et voksent mannfolk, og lukta attpåtil helt forferdelig. Samme med avføringen. Men det roet seg etter 2 uke. Min kunne også ha magevond, men bare hvis det var gått noen dager mellom avføringene. Du kan jo prøve med litt sviskesaft og koke pæremos, sviskesaft helper veldig på gutten min når han har magevondt, Spiser gutt din mer nå om dagene, det sies jo at jo mer de spis jo mer bæsj skal ut. Min gutt har perioder der avføringsmønsteret endrer seg, med det mener jeg at fra å ha avføing en gang om dagen, kan det bli til tre, og fra å ha tre til at det går noen dager til neste. Men hvis du føler at det ikke er som det skal så er det jo ikke noe galt å ringe helsestrasjonen for en liten prat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå