ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jenta mi nekter plutselig å ta flaske! Hun er 5 mnd. Alltid tatt den før,samme hvem som har gitt. I dag har jeg eller sambo prøvd før hver amming, men hun hyyylskriker barehun ser den! Hva er lurt å gjøre: prøve litt hver dag, eller legge flaska vekk litt å prøve igjen? Erlitt redd hun skal forbinde mat med noe fælt også. Men jeg VIL at hun skal ta den igjen!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 her nektet lillegutt å ta flaske i månedsvis... Vi begynte først med å gi han baby-juice blandet med vann på flaske i sommer, og da tok han flaske etterhvert... Men nå når jeg begynte på jobb igjen, måtte lillegutt ta flaske.. Dermed sto sambo opp med lillegutten lørdag 2 uker før jeg begynte på jobb igjen, og etter litt lirking og styr tok han flasken når han skjønte at jeg ikke var tilgjengelig... Nå drikker han melk av flaske som bare det Vi hadde forresten litt grøtpulver på den flasken med mme som han fikk av sambo, slik at det ble en tynn tynn velling... Vet ikke om det hjalp, men det er jo kanskje verdt en forsøk dersom jenta di er glad i grøt Lykke til!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Takk for svar! Hun fikk første grøtsmak i dag Tar nok litt tid før hun vende seg til grøt. Var i bryllup i helga. Måtte til slutt dra hjem, da hun ikke hadde spist på 11 timer! Snakk om sta unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå