Gå til innhold

Channelle2, kan du se hva du får opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg gravid nå, eller ser du om det skjer i den nærmeste fremtid?

Og kan du evn se noe kjønn?

Jeg er født juni-74

Min kjære juli-71

Tusen takk for at du tar deg tid!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å dytte denne opp igjen:-) Håper du kan svare meg, for jeg er så spent på hva du ser:-)

Tusen, tusen takk:-)

Skrevet

Hei tredjegull!!

Skal vi se..ja, her er et bilde av en liten bebiss ja! Men om det er akkurat nå er litt vanskelig å si..men jeg mener at dette bildet må være ei lita pie!! Og graviditeten kan uansett umulig være langt unna, for dette ble et klart bilde, ja..

Har du barn fra før? Blir ikke overrasket da, iflg nicket, da;0)

Men fikk bare opp et bilde av to små gutter som virker så innmari glade og herlige! Sånn skikkelig godgutter:0) Trenger jo ikke være dine, da! Har hendt at jeg har enset f,eks tantebarn, barn gjennom jobben til mennesker etc

Lykke til!

*klem*

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Det er nok de herlige gutta mine du ser. De er 4 og 2,5år. Lengter etter tredjemann jeg nå så aldersforskjellen ikke blir så stor;-)

Håper det har skjedd nå jeg da, så jeg kan teste positivt om en ukes tid:-)

Ser du om dette blir mitt siste svangerskap?

Klem

Skrevet

Prøver dytte i håp om å svar på det siste spørsmålet mitt. Altså om du ser at dette vil bli det siste svangerskapet mitt?

Tusen takk for svar!

Klem

Skrevet

Dyttet enda en gang da jeg ser du nettopp har lagt inn svar til noen andre...

Skrevet

Ja jeg er her nå!!

Tja...er ikke s god å ense ting som blir mer enn 3-5 år frem, men sånn i utgangspunktet enser jeg tre barn hos dere, jeg.. Tror dermed at dette kan være den siste. Men gir ingen garantier, altså;0)

Skrevet

Slik det ser ut i øyeblikket så er det nok siste barnet som planlegges nå. Men man skal jo aldri si aldri da:-) Måtte bare spørre for å se hva du fikk opp vet du:-)

Tusen takk for at du tok deg tid, så får vi bare håpe at dine bilder blir min virkelighet snart!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...