Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 jeg har vært alene fra jeg ble gravid og var lenge i tvil om hvem jeg ville ha med.. valget falt på min far ! -har alltid hatt et nært og godt forhold han var en helt utrolig støtte og angrer ikke et sekund på at han fikk bli med. har ikke sett stoltere bestefar... hvem hadde dere med dere?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 pappen til jenta mi.. men vi var jo sammen på det tidspunktet da.. men hadde jeg vært alene hadde nok valget falt på søstera mi:)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Vært alene fra dag 1 her og,og ver lenge i tvil om hvem ,eller om jeg skulle ta med noen i det hele tatt. Mamma er vanligs hysterisk om det er noe,så lurte veldig, hadde holdt med ett hysterisk kvinnfolk... Endte opp med mor, og angrer ikke et sekund,en utrolig god støtte,ikke hysterisk overhodet...
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hadde med pappa. Ble keisersnitt, men han var med. Klipte navlestrengen til og med. En fin start på et nært forhold til barnebarnet sitt
andrik Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Hadde med min beste venninne på keisersnitt. Var også med henne når hun fødte sin sønn et halvt år etter.
Adela Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde ingen med meg og angret ikke på det heller. Hadde en super jordmor.
fått_thea isabelle Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Jeg hadde planlagt å ha med søstra mi fordi jeg var alene fra starten, men jeg hadde med mamma også. Hadde ikke planlagt det fordi hun også pleier å være hysterisk, men angrer ikke nå. Hun var så rolig og en utrolig bra støtte:)
Sonja J Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Jeg hadde også med mor mi, på fødselen til minsten for 4 år siden. Det gikk veldig fint, ho var roligere enn jeg hadde forventet, og det gikk veldig greit.
mamman&andrea Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Jeg hadde min datters far med, selv om vi ikke var i lag. Var gode venner og det føltes rett siden vi som regel delte alt. Angrer ikke på det
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Hadde med tanta mi og venninna mi
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Samboeren min og mamman min...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 Var alene jeg da,hadde planer om å ha med mamma,men hun var på ferie når gutten ville ut. Kom 12 dager før termin og mamma kom hjem fra ferie 3 dager etter fødselen,da var jeg hjemme fra sykehuset igjen
pøber´n & je Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 Barnefaren. Vi var ikke sammen da, men syns han sku få væra med læll
-Amelie- Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 Ble visst moren min her. Jeg hadde tenkt å føde alene, men da det hele kom i gang var det ikke snakk om noe annet enn at hun skulle være med:) Er kjempeglad for det nå, veldig fint å ha noen å snakke om fødselen med etterpå!
winneboo Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 Hadde med pappaen. Var ikke sammen på det tidspunktet men vi var hvertfall venner. Hadde ikke han blitt med så hadde jeg nok tatt med mamma+ ei venninne.
laikrin Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Hadde med søsteren min. En kjempeopplevelse for henne, og god støtte for meg.
Maren & Tian Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 Hadde med mamman min og han som har vært stepappan min fra jeg var 6 århan er mer som en far til meg), men han og mamman min var ikke sammen da.. Men jeg angrer ikke et sekund på det.. Han var til kjempe støtte gjennom hele fødseln da mamma var hysterisk å ikke egentlig ville være med på det! =P hehe.. Men hadde også en fantastisk jordmor!!!
ainaogvp Skrevet 4. oktober 2006 #19 Skrevet 4. oktober 2006 hadde m mamma... kjempe-god støtte! noen fler hadde nåkk blir litt stressende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå